Overtijd... maar toch negatieve test?.. Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door inge08, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    ben momenteel overtijd al 4 dagen heb al een negatieve test gehad maandag.
    nu de volgende test waag ik pas volgende week dan ben ik bijna week en half over tijd

en daarna maar voor zekerheid een bloedtest

mijn vriend heeft wel opgemerkt dat men borsten groter zijn geworden en de tepel ook donkerder is geworden.
    ik zelf merk dat ik vrij moe ben en niet uitgeslapen raak.
    naar mijn gevoel houd men lichaam me voor de gek

biebke

2. marliesk

marliesk Lid

9 apr 2008
    6
    0
    0
    arnhem
    ik was 8 dagen overtijd test negatief week later weer negatief toen klein beetje bruin bloedverlies voor 3 dagen dus niet echt ongi, maar wat moet ik nu? ben ik dan toch zwanger of was het wel gewoon ongi?

3. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hallo

hier nog zo een, al die dagen al overtijd. Heb zondag voor het laatst getest en noppes nada te zien. Ga vrijdag nog een keer testen. Mocht het dan weer negatief zijn dan houd iik erop dat mijn cycles compleet in de war is en ga wachten op mijn ongi, zoals nu eigenlijk. We wachten af...

Groetjes Simone

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ben op het moment een week overtijd en vanmorgen weer negatief getest :( Heb al maanden een cyclus van 28/29 dagen dus mn cyclus is helemaal van slag. Ik weet dat sommige laat positief testen maar daar reken ik al niet meer op heb vandaag met sensitest getest dus en die testen zijn volgens mij erg gevoelig. Zo vervelend om niet te weten waar je aan toe bent of zwanger of ongi maar dit is niets!

5. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hoi meiden, die onzekerheid is niets waard! Ben nu 8 dagen overtijd en 4 testen verspeeld... Nog helemaal geen tekens van ongi, ook niet van zwangerzijn denk ik. maandag maar weer testen, die digitale van clearblue schijnt goed te zijn?
    Groetjes en succes

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

erg he! ik had dat vorige maand ook volgens mij heb ik er wel 10 door heen gegooid! ik hoor verschilende verhalen over cb digiataalm lad ook een verhaal dat ze die test had gedaan en achteraf niet zwanger was! dus ik weet het niet geen ervaring mee ik hou het bij de gewone ;)
    nou ik hoop dat ik over 10 dagen een positieve test inmijn handen kan houden!

x

7. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hallo,
    nog eentje 3 dagen overtijd nu dus hopen dat het na 9 rondes nu eens raak is.maar denk het niet want heb helemaal geen klachten ofzo en ook geen mijn-mensruatie-komt-eraan-gevoel.
    maar goed we wachten het nog ff af.me lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden dus vandaar.

Deel Deze Pagina