@moeni Jij bent ook al wat dagen verder, heel begrijpelijk. Vind het toch wat vroeg om al te bellen... Maandag nog maar een keer testen denk ik. Is alleen zo lastig nu je hier en daar feestjes hebt en eigenlijk niet wil drinken...want stel dat! Hoop voor jou dat je ook snel duidelijkheid hebt...word je toch erg onrustig van.
En al duidelijkheid bij iemand? Vanmorgen getest, weer negatief op 5e dag over tijd....en ik heb zon onrust in mijn buik. Ik word 's morgens wakker met buikpijn, lijkt ook op hongergevoel. Heb al ooit iets met mijn darmen gehad, dus ga maandag ook maar even de dokter bellen... Hopelijk voor jullie ook snel duidelijkheid!
Hier intussen dag 13 ofzo overtijd, cyclusdag 43 intussen... (Normaal tenlaatste dag 34 rood verwacht). Plots terug een ei gespot op dag 40, dus ook hier is het maar een rare cyclus!
Hallo, Hier het zelfde verhaal maar ik ben al ruim 12 dagen overtijd en nog steeds geen positive test Ik ben altijd keurig netjes optijd ongi en al 3 jaar van de pil af. Ik ga maandag eerst de dokter bellen voor een test ik begin nu wel erg ongeduldig te raken na 12 dagen overtijd. Sucs6s dames, Groetjes kleine baas