Dames, Ik weet het ik ben er weer vroeg bij maar heb 2 dagen extreme spierpijn in mijn buik gehad dus was echt benieuwd wat een test zou zeggen. Volgens mij heb ik mijn ei 30 november gehad en had zondag en maandag dus die spierpijn. Deed gisteren een testje en kreeg meteen een heel dun roze lijntje bij het T gedeelte te zien..kan dit een pennestreepje zijn?? Geen test meer gedaan vandaag..wacht nog even ermee. Heb wel symptomen van een zwangerschap...Hier een voorbeeldfoto gejat op google hoe het streepje er ongeveer uitziet, mijn fototoestel is stuk en mijn telefoon maakt niet zulke duidelijke foto's vandaar..
als het echt zo'n streepje is, zou ik zeggen positief! maar ik weet hoe frustrerend het kan zijn..ik zit ook met vage streepjes enzo.. (zie mijn test in mijn topic)
ik zou zeggen, een streep is een streep. Je zou even voor de zekerheid een CB digital kunnen halen. Dan weet je het zeker!
Tja was dat maar zo dat een streep een streep is, ben een beetje meer nuchterder gaan kijken gezien mijn vorige rondes De dame in kwestie van wie de foto is was met deze streep niet zwanger, werd zelfs geconstateerd dat ze geen eisprong gehad had CB digital doe ik enkel wanneer ik weer test met kruidvat en het streepje donkerder is...
wat gek! zou misschien een afgebroken zwangerschap kunnen zijn? Ik wou dat het altijd zo was: streepje=streepje... dan zat ik nu niet zo in onzekerheid
Dat is heel verstandig Pindakoek. Laat je niet gek maken door wazige of dunne streepjes. Probeer nuchter te blijven, maar verlies de hoop en de moed niet! Wie weet...wie weet heeft de Kerstman een vroeg kerstcadeautje voor jou dit jaar . Ik duim voor je en over een aantal dagen weer een testje wagen. Als je zwanger bent, zal het streepje dan duidelijker zichtbaar moeten zijn. (En dan svp ook een digitale test doen om alle onzekerheid weg te nemen!)
Pindakoek, Vorige week had je hier ook iemand met zelfde streep net als die van jou, en ze is gewoon ZWANGER hoor.. Gefeliciteerd!!!
Spannend meid heb je nog getest vanmorgen? Hoe voel je je? ik duim voor je Ikzelf teste ook al licht positief, 2 dagen nadat ik de innestelling voelde
check even mijn topic.... ik denk dat jij net als ik over een paar dagen een knaltest hebt ik had overigens ook een dag of 2 spierpijn links onder in mn buik vanaf toen wist ik het eigenlijk zelf al
Ben benieuwd mijn symptomen: gevoelige boobs, moe, meer honger, voel mijn onderbuik nog steeds (steekjes, trekkerig gevoel) niet zo erge spierpijn meer als zondag en maandag. Ben niet misselijk en moet ook niet constant naar de wc..ga straks langs kruidvat..
Mooie kwaaltjes Wanneer ga je dan testen? als je 3/4 uur niet naar toilet gaat en weinig drinkt, zou je vandaag nog kunnen testen
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Toen ik dat lichte streepje kreeg deed ik de test in de middag. Ik laat het hier wel weten als ik getest heb Durf eigenlijk niet meer te testen..ben echt bang voor weer een teleurstelling