39 weken en zo moe

Discussion in 'De bevalling' started by Janjuul, May 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janjuul

Janjuul Lid

Mar 21, 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    39 weken zwanger en vandaag zo moe en chaggie.... Komt dat iemand bekend voor? Bij mijn eerdere zwangerschappen heb ik dit niet gehad voor de bevalling. Denk dat ik er gewoon aan toe ben om te bevallen;) Ben ook wel een beetje aan het wachten, maar dat moet ik niet doen. De eerste kwam 3 weken te vroeg en de tweede precies op uitgerekende datum. Zal de derde overlopen? Ik ben zo moe, kan niks hebben van mijn jongste dochtertje en zou wel de hele dag willen slapen.... Beebje in buik is lekker aan het rommelen, maar geen krampen meer of iets. Slaap ook wat slechter, maar hoop dat er meerdere zijn die dit herkennen!

2. Dana

Dana Niet meer actief

Ja die dagen heb ik ook, ik wijt het aan de hormonen vooral ook omdat ik de ene dag vrolijk ben en de andere dag het soms niet eens kan opbrengen om antwoord op een vraag te geven. Verschilt heel erg per dag dus.

3. Maria30

Maria30 Lid

Feb 22, 2012
    18
    0
    0
    Ja, ken het. Ben blij als m'n zoontje een middagje weg is, zodat ik kan slapen, en voel me daar dan weer schuldig over. Word er niet vrolijker op en dat vind ik dan weer ongezellig voor m'n man.

4. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Blegh, hier is het ook zo erg... Gelukkig kan ik het er van nemen als ik me zo moe voel.. Maar wordt er een beetje gek van ook.. Want krijg er haast niks anders meer uit verder..

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Herkenbaar hoor! Heb hele goeie dagen, maar ook dagen dat alles teveel en te zwaar is/lijkt.

6. Anias

Anias Bekend lid

May 25, 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik herken het ook hoor... doe ook echt heel weinig op een dag (en dat is echt niets voor mij). Alles is zo slow.. het zijn echt de laatste loodjes.

7. mbol

mbol Actief lid

Nov 15, 2008
    120
    0
    0
    Oss
    Hoi, ik herken het ook hoor! Heb al twee weken voorweeen die af en toe ook al goed pijnlijk kunnen zijn. Vanaf week 20 loop ik al rond met BI... Ben het gewoon goed beu en wil het liefste NU bevallen! Maar ja, vooralsnog lijkt het erop dat madammeke het veel te goed naar haar zin heeft in mama's buik..

Share This Page