Ik weet het even niet meer ben overtijd :x een brok zenuwen tot gevolg. morgen naar de gyno hoop dat ze wat kan zien met een inwendige echo. Misschien wie weet??????????.Veder alleen erg moei. ik zit er ook ven doorheen. Moet er morgen alleen heen vent moet werken. Net begonnen met een nieuwe baan wat zullen die wel niet zeggen. Voel me wel erg emotioneel. Net een jojo. En geen trek hebben in eten of ontbijt. Groeten jennie72
Hee Jennie, Nog niet getest? Ik ben hier nog niet zo lang, vanwaar al die zenuwen? Veel sterkte in elk geval! Neeke
hallo, die zenuwen komen door het feit of dat ik het nog niet zeker weet,wat ik morgen ga zien op die inwendig echo.Snap je? Zou het gelukt zijn of weer niet? Ben zo beniewd. En nee nog niet getest veel te zenuachtig daar voor. Dus ja snap je ? bedankt voor je reactie groeten jennie72
Tja,als je test weet je iig meer....En hoe komt het dat je wel al een echo krijgt? Heb je wel al een voorgeschiedenis bij de gyn dan? Suc6 met stressen iig...
jeetje en je moet ook alleen das niet fijn. ik hoop maar dat je goed nieuws mee neer huis brengt. kun je het wel samen vieren. kop op en suc6 ermee groetjes lorfiedal
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zal jullie zeker laten weten wat er te zien is of was. het gaat goed komen. En ja vorige keer ook een inwendige echo gehad wegen een hele pijnlijke menstruatie. Wou zeker weten of alles in orde was. Gelukkig wel. gewoon ter controle. En mijn gemoedsrust! Groeten jennie72