Hallo allemaal! Pf voel me even slecht Helemaal vol stress! Zit nu op mijn 30ste dag van mijn cyclus (normaal duurd deze 31-32 dagen) en heb al een week soms precies het gevoel of eraan komen maar nog steeds niets. Heb wel sinds gisteren ineens redelijk veel gelig verlies vind zo raar allemaal. Ik denk echt niet dat het prijs gaat zijn maar toch hoop je natuurlijk altijd he. Ook trouw ik vrijdag dus ben op dit moment helemaal een stresskip Sorry wou gewoon effe mijn verhaal kwijt! Groetjes
door de symptomen van de denk ik echt dat ik niet moet hopen maar toch doe je dat he! voor jou ook spannend zie ik!!! x
ja je gaat zeker hopen ook als je de voelt ja voor mij zeker spannend heb vandaag getest maar was negatief hopen dat het te vroeg was
ja daarom durf ik dus ook niet testen ! heb zo bang om een negatieve test te zien te krijgen Groetjes
ja kan ik me goed voorstellen had het vandaag zelf ook inderdaad het enige is dat je misschien wel weet waar je aan toe ebt maar misschien ook niet zolang die vervloekte er niet zijn blijf je hopen en let je op lek pijntje laat je niet gek maken en ga lekker genieten van een van de mooiste dagen van je leven
Ja hoor ga ik zeker doen en voor alle zekerheid donderdag toch maar een testje doen! Zat hier alleen en moest gewoon effe kwijt ! Grtz
Als je negatieft test ben je in ieder geval voorbereid als je ongi wordt. Ik werd ook mijn trouwdag ongi, lekkere timing. Geniet van jullie dag vrijdag!!!
daar zijn we hier toch allemaal voor je kunt hier zeggen wat je wilt en je zult niet vreemd aangekeken worden
Hee Sylvie, Ik hoop voor jou dat het raak is!! Voor mij was mijn trouwdag al zo bijzonder, je leeft die dag echt in een roes (kon ik me vantevoren ook niet zo voorstellen). Als het toch niet zo mocht zijn dan heb je in elk geval zoveel leuke dingen die dag dat je met goede moed weer verder gaat, en anders heb je helemaal een super super superdag! Maar ja, dan krijg je vast vragen waarom je geen champagne drinkt . Ik wens je in elk geval een heeeeeeeeeeeele mooie dag toe! Grts Neeke
dat zou zeker een mooi cadeau zijn zolang de wegblijven heel veel geluk vrijdag heel veel liefs samantha
ik hoop het voor je meid dat zou een mooi huwelijks kado zijn ik wil je succes wensen bij t testen en natuurlijk een schitterend mooie trouwdag veel liefs mieke
hey sylvie wat leuk dat je de 12e trouwt. toevallig is dat ook mijn trouwdag alleen is het voor mij 2 jaar geleden. moet ook ongi worden vrijdag. geniet van je trouwdag. want het is al veel te snel voorbij geloof me , wij zijn al 2 jaar verder. groetjes
He Sylvie . Spannend hoor Hoop voor je dat de test hartstikke positief zal zijn Enne , een hele mooie en stralende dag toegewenst natuurlijk Groetjes Joyce