Ik heb het ook al in het eerste symptomen hoekje gezet, maar het lijkt me hiertoch beter op zijn plaats... Hallo, Ik ben nieuw hier, heb me aangemeld voor jullie wijze raad. Ik ben aan de pil, en deze maand niet ongesteld geworden. Zondag ben ik twee weken overtijd. Ik heb na 3 dagen een test gedan, en na 6 dagen, die waren negatief. Kan dat ook als je alsnog zwanger bent? Ik ben ondertussen nog niet ongesteld, en was gerustgesteld omdat de test negatief was. Maar omdat ik dacht dat als de "stress"van het "ik zou zwanger kunnen zijn"eraf is ik wel ongesteld zou worden en ik dat nu nog steeds niet ben, wil ik toch graag jullie ervaringen weten! Dus kom maar op: Kan een test nog negatief zijn en kan je dan toch zwanger zijn? Zijn jullie wel eens overtijdgeweest door de pil heen? Groetjes Ps ben geen pil vergeten!
Ik heb nog testje besteld, dus dinsdag weer doen, dan kan ik er gerust op zijn. Meer verhalen/ervaringen/ideeen zijn welkom!
Volgens mij maak ik mezelf gek. Voel weer mijn onderrug en buik sinds vandaag, net nu ik er weer meer mee bezig ben.. Maarja, nog niet ongi iig..
Hoi sallie, Ik heb het zelfde alleen ik ben nu bijna 1.5maand overtijd. heb bloedtest gedaan en ben niet zwanger. blijkbaar is het normaal dat je wel eens je menstruatie overslaat..
Dusben je dan al twee keer niet ongesteld geworden? Vidn het wel vreemd hoor, ben al 5 jaar aan de pil, bijna 6, en heb dit nog nooit eerder aan de handgehad. Heb jij het vaker gehad, of ook "ineens"?
klopt inderdaad en ik heb dit nog nooit gehad ik snap er ook van. Nu hoop ik echt ongesteld te worden nog nooit gehad hahahhaha
Een vriendin van mij was eens 3 weken over tijd met de pil, maar werd gewoon na die 3 weken ongesteld... Alhoewel de maand daarop ze weer 5 weken over tijd was en ze toen toch 6 weken zwanger was... Heel vreemd, maar echt waar.
Ik heb maar weer een test gekocht, heb wel t gevoel alsof ik ongesteld ga worden maarja dat weet je niet tot je het word want ik heb dat al 33 dagen hahaha
De test was negatief... Dus dan zal het zo zijn. Toch blijft het mijn gevoel tegenspreken.. zo vreemd. Zal ik naar de HA gaan, of afwachten tot volgende stopweek?
Hebben ze dat bij jou meteen gedaan? Ik heb al meerdere keren gelezen dat artsen eigenlijk nog alleen urine testen...
Hmm, nouja ik denk erover na. Heb geen zin om vrij te nemen enzo, en dat te horen dat ik maar moet afwachten.
2 dagen en je weet het.... je moet het zelf weten ik wilde het weten omdat ik een roker ben en stel dat ik zwanger geweest was ik toch echt had moeten stoppen.
Haha, ja ik wil het ook zeker weten hoor.. Maar ik ga er nu maar vanuit dat die tests betrouwbaar zijn, of kan ik dat beter niet doen? Gelukkig word ik niet gek van mezelf..
Wat ik vertelde over die vriendin van mij.... Toen ze later 5 weken over tijd was, ging ze ook testen enzo, maar was ook steeds negatief. Tot ze bij de HA een test deed en die was gelijk positief. Dat was geen bloedtest, maar gewoon een urinetest. Misschien moet je gewoon een urinetest bij de dokter laten doen.
uit mijn ervaring zijn de urineteste bij de HA het zelfde als de thuistesten. Bloedtest is 100% zekerheid.