Overtijd met de pil...

Discussion in 'Anticonceptie' started by Sallie, Sep 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Okee, nou ik ga morgenochtend maar bellen. Zit mezelf hier nu beetje te irriteren ;).

Ik merk dat mijn broeken niet meer goed dicht gaan. En dan denk ik "nee, ik bengewoon aangekomen", "Zal die test wel goed werken", en "Nu kan het niet meer zo zijn dat ik zwanger ben"en zo de hele tijd door ;)

Herkenbaar?

2. missblondje

Sep 14, 2008
    27
    0
    0
  3. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gelukkig;)

Bij jou nog steeds niks te bekennen verder?

4. missblondje

Sep 14, 2008
    27
    0
    0
    frustrerend genoeg niet nee... nooit gedacht dat ik echt ongesteld wilde worden... maar nu geef me alsjeblieft iets haha

5. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Noude afspraak staat hoor!

Maandagmiddag half 4 moet ik er zijn. ( zal je net zien dat ik zondagvond ongesteld wordt;).

Ik geloof eigenlijk niet dat iknog zwanger kan zijn,maar me lichaam houdt me dan wel voor de ge hoor ;)

6. missblondje

Sep 14, 2008
    27
    0
    0
    Nou ik ben zojuist ongesteld geworden. Echt een "opluchting"
    Hoop dat jij ook snel weet wat het is. Succes en hou me op de hoogte

7. missblondje

Sep 14, 2008
    27
    0
    0
    Maar goed ook dat ik ongesteld geworden ben want me moeder belt me net op met de mededeling dat die jonge een meid zwanger gemaakt heeft van de zomer

8. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou, vanmiddag naar de HA...

Ik kijk er eigenlijk best tegenop, omdat ik echt moet zeuren om te krijgen wat ik wil. Ik weet namelijk dat hij alles op stress afschuift, of zegt wacht nog maar even af....

Nouja, jullie horen het vanmiddag wel...

9. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Bij de HA was de test inderdaad ook negatief, al vertrouwde zij het ook niet helemaal.

Ik moet wachten tot mijn stopweek, aanstaande zondag zou ik weer ongesteld moeten worden. Word ik dat niet dan moet ik meteen terugkomen voor ene bloedtest.

Mijn buik is heel erg raar, kan het niet plaatsen, de steken e.d zitten echt heel laag, achter mijn schaambot zegmaar, dat heb ik bij ongesteldheid nooit..

Wat een verhaal van jou zeg, begijp ik het goed dat het dus door de pil heen is? Of ben je gestopt met de pil na 8 jaar en toen zwanger geworden?

Gefeliciteerd trouwens ;).

Ik ben wel benieuwd hoe vaak verhalen als die van jou voorkomen, of dat heel zeldzaam is. Ik heb namelijk gegoogled op negatieve urinetest positieve bloedtest, en dat komt dus wel heel vaak voor. Terwijl HA Zei van niet...

10. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wel vreemd zeg, dat het je twee keer overkomt! Door jouw verhaal kan ik mezelf in ieder geval wel ene beetje geloven, sommigenverklaren me voor gek dat ik nog steeds het gevoel heb dat ik zwanger ben ondanks een negatieve test.....

11. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou allemaal.

Ik ben ongesteld geworden.. Het is alleen heel anders dan normaal, het is namelijk ( lekkere beschrijving, so be prepared) nogal met stukjes zegmaar. Terwijl het niet veel is, eerder weinig eigenlijk.

Ik heb zelf misschien een beetje het vermoeden dat er heel kort zwangerschap ik geweest, waardoor ik niet ongesteld ben geworden, en dat dat er nu "uitkomt".. Zou dit kunnen of beeld ik me iets in?

Ik heb het normaal nooit zo, maarja, niks lijkt nu normaal...

12. Thomie

Thomie Actief lid

Oct 2, 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Soms heb ik dat ook gehad dat er gelijk klontertjes bloed waren tijdens mijn ongi die meekwamen.
    Je hebt nu wel tenminste zekerheid dat je niet zwanger bent.
    Ik zou het toch wat raar vinden moet je maar enkele dagen of weekjes zwanger zijn geweest, het kan maar de kans ik volgens mij klein

13. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou weer een updateje.. Denk je van alles af te zijn;).

Maar ongi heeft 2 dagen geduurd, heel licht en niet doorgezet, en is alweer over...

Wat moet ik daar nu weer van denken :S.

HA zei dat ik terug moest kome alshet uitbleef of heel weinig was, maarja, wat is heel weinig../.

Toch maar terug gaan voor de zekerheid? Of door het bloed dat ik ik heb gehad maar aanemen dat zwangerschap uitgesloten is?!

14. kitana

kitana Actief lid

Dec 12, 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey sallie

hoelang heb je je ongi normaal tijdens je stopweek? en hoe hard heb je ze dan?

als dit heel kort en weinig is ten opzichte van anders, dan zou ik eens terug naar de huisarts gaan. dan heb je meer zekerheid en ben je gerust.

is deze bloedtest weer negatief dan kan je zeggen van dit waren mijn maandstonden. is het positief ja dan ben zwanger.

allesinds nog veel geluk

15. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Normaal 5 dage,soms 6 waarvan 3 a 4 best hevig!

Ik ga ook inderdaadmaar terug, want dit afwachten schiet ook weinig op..

Dankje voor je berichtje!

16. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou, ik word er moedeloos van...

Gezien de omvang van mijn buik , heb ik vanmorgen toch maar weer de HA gebeld. Die van mij was op vakantie, dus belde naar de waarnemend (heet dat zo?!) arts. Na een gesprek met de assistente, situatie uitgelegd, moet ik eerst weeeeer zelf een test doen.

Uitgelegd wat mijn HA zei, dat het zo zou kunnen zijn dat het in mijn urine niet aantoonbaar is blabla maar dat was niet belangrijk. Want als ik het nu zou doen thuis, een test, weet ik toch al (vooral dat "toch al") wat er aan de hand is.

Zegt ze"moet je met ochtendurine doen"dus ik zeg, "denk je niet dat als ik 2 maanden over tijd ben dat het ondertussen wel aantoonbaar is"? Oja, zegt ze. Oja, wie moet het hier nu beter weten .

Sorry dat ik zo reageer hoor, maar heb ik eindelijk moed verzameld om te bellen, krijg je dit. Alsof 2 maanden niet erg genoeg is, heb 1,5 week geleden nog getest.

Maargoed, heb dus echt een opgezette buik, heel vreemd, ook bij mijn taille zegmaar. Ik ben best wel dun en nu is het gewoon helemaal wat ronder. Moeilijk uit te leggen;).

Maargoed, dat was dus vanmorgen, net weer getest, negatief. Had niet anders verwacht, maar serieus, ik heb echt een vreemde buik. Kan nu ook weet niet opnieuw bellen, want afspraken maken doen we alleen tussen 8 en 10 uur :evil:

17. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wil ik net de test weggooien. ( na 10 min ongeveer) staat er weer wel een vaag streepje :( .

Nu weet ik dat je dan niet moet kijken, maar is echt de grens van 10 minuten net wel of niet....

Heb hem in de prullenbak gedonderd, maar het maakt je niet zekerder ofzo....

Heb gezocht met de zoekfunctie, op laat aflezen van tests enzo, en de verhalen verschillen. Wel was het niet een dikke vette streep...

Share This Page