ervaringen persona

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door mama van daan, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hey dames,

Wss ga ik nadat spiraal eruit is nog even iets anders doen omdat mijn man het nog niet ziet zitten direct nadat we eind dit zouden verhuizen al direct een babytje erbij zouden hebben.
    Liefst geen hormonen meer en geen condoom daarmee dacht ik aan een persona monitor.
    wat zijn jullie ervaringen hiermee?

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ik heb deze ook gebruikt en is mijn prima bevallen. En als je straks wel zwanger wilt worden weet je precies hoe je cycles is. Ik vond het een erge fijne manier van anticonceptie, geen hormonen en het werkte goed.
    Was daarna ook in 1 ronde zwanger, ik wist precies wanneer mijn eisprong was ;)

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mij beviel de persona niet. Ik heb een heel regelmatige cyclus van 28 dagen, maar mijn ei is pas dag 20. De persona vond mijn ei maar niet dus ik had alleen maar rode lampjes. Toen ik er gewone ovulatietesten naast ging gebruiken bleek mijn ei dus consequent laat te vallen :)

4. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hoeveel cyclussen heb jij de persona geprobeerd? De eerste maanden idd veel rode lampjes lees ik bij ervaren gebruiksters.
    dat zou zijn om zekerheid te hebben onpmdat de monitor je cyclus niet goed kent.
    hopelijk nog meer ervaringen

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dat klopt de 1e paar maanden veel rode lampjes, dit om je cycles te leren kennen. Ik geloof na 3 maanden dat het dan meer groene worden. Maar is bij mij al 6.5 jaar terug. :)

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen. Ik ben m nu sinds 2 dagen aan het gebruiken

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Waar haal jij de test staafjes? Is dat nog steeds bij de etos te verkrijgen?

8. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ipv de persona zou je ook kunnen kijken naar ladycomp. Betrouwbaarder en makkelijker. Ook hier wel veel rode lampjes de eersre dagen.

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja de etos heeft ze, bol.com maar ik heb ze met mijn boodschappen besteld bij de AH

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Sonja, ik heb al zo'n monitor gekocht dus ga niet overstappen naar de ladycomp hihi

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Eerste cyclus zit erop en werkt perfect! Heb ook maar 7 rode lampjes gehad in de eerste maand dus ;)

12. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik lees het nu pas.. Heb de persona 7 maanden geprobeerd.

Deel Deze Pagina