Ik baal zo enorm van mezelf! Ben zo ontzettend bang voor een miskraam..helemaal geen.aanleiding voor maar toch..... Komt misschien door dat ik niet veel symptomen heb.. Moe Buikpijn Rugpijn Hoofdpijn Thats is...ik heb nooit rugpijn als ik ongesteld ben, en nu ik zeanger ben, ist niet te harden! Maak me zooo druk, mijn moeder en zus hebben nl ook een miskraam gehad.. Al heeft mijn zus nu 5 kids... Krijg het maar niet uit mn hoofd...zou t een voorgevoel zijjn?
He meis, ik begrijp je heel goed. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en daarna een hele naslaap met ziekenhuis bezoeken (Asherman). Nu ben ik weer zwanger. De eerste weken waren een hel. Helemaal geen kwaaltjes, ik leefde van echo naar echo. Iedereen zei dat ik ervan moest genieten maar ik zat steeds met de angst voor een miskraam in mijn hoofd. Gelukkig kreeg ik vanwege de miskraam en Ascherman om de 3 weken een echo, dit steepte me door de 12 weken heen. Ik ga niet tegen je zeggen dat je moet genieten want dat gaat waarschijnlijk toch NOG niet. Meis, als het mis gaat gaat het toch mis daar kan jij helemaal niks aandoen. Wat ik van mijn ervaring heb geleerd is dat je heel goed je eigen gevoel moet vertrouwen. Ik wil je een hele gezonde zwangerschap toewensen. Dikke knuf
Ik snap jou helemaal. Ik kan er ook echt niet van genieten. Heb vorig jaar een missed abortion gehad bij 11 weken. Het hartje was gestopt met 8,5 week. Ik ben nu 6,5 week en heb vandaag een echo gehad. Maar ik ben nog steeds niet gerustgesteld en kan ook niet genieten..
Ik snap zo helemaal wat je bedoelt, ik ben zelf een hoger risico zwangerschap en wil het al zo'n tijd dat ik nu zo bang ben voor een miskraam. Rugpijn buikpijn waardoor je nog banger wordt dat je angst werkelijkheid word, mij is gezegt dat iedere vrouw die angst heeft en het normaal is, dat je alleen niet je spanning zo hoog moet laten worden omdat dat ook niet goed is voor jou of het kindje. Sterkte de komende tijd, en hoop dat de tijd snel gaat zodat je snel uit de kritieke periode bent. En niet te vergeten van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik herken het ook helemaal! Ik heb een paar maanden terug ook een miskraam gehad en ben zoooo bang dat het weer gebeurd. Ik wil graag nadenken over allerlei dingen maar ik durf het niet! Heel veel succes de komende weken en natuurlijk ook Gefeliciteerd!!
Vertrouw op de natuur en op jezelf, het is nu eenmaal de realiteit dat een miskraam relatief vaak voorkomt, maar houd in je achterhoofd dat het om een natuurlijke selectie gaat, enkel de sterkste overleeft. Als een vrouw een miskraam krijgt, is het omdat er iets niet juist functioneerde, en dan is het beter dat het afgebroken wordt. Ik wens je een gezonde en fijne zwangerschap!