overtijd..nega test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yustin, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yustin

    Yustin Fanatiek lid

    6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    De naam van dit topic zegt het al..Ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen. ben gister niet ongi geworden en vandaag ook niet. Super misselijk. Heb net een test gedaan, maar die was negatief.

    Hoe groot is de kans dat ik toch.....?

    iemand dit eerder meegemaakt?
    x
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja, was ik ook misselijk, maar toch n dag later ongie.. Maja hoeft natuurlijk niets te betekenen. Succes verder!
     
  3. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Yustin, ik heb dat ook gehad. bij mijn vorige zwangerschap was ik 3 dagen overtijd en had een test gedaan was neg. Na ongeveer 1 week heb ik weer een test gedaan en toen was het positief. ik wil je absoluut geen valse hoop geven hoor, maar ik heb het echt gehad. De gyn vertelde mij op mijn eerste afspraak dat ik een hele late eisprong had want toen ik bij de gyn was zag je alleen maar een zwangerschapsring. En ik dacht dat ik zo n 6 weken zwanger was toen. maar was net 4 wkn ongeveer. Ik hoop dat je alsnog positief test.

    liefs bahar
     
  4. Yustin

    Yustin Fanatiek lid

    6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    He Bahar....Wat geweldig dat je zwanger bent! Ik heb verleden keer heel je verhaal gevolgd.. Super hoor :D

    Ik heb nog hoop, maar durf niet te veel te hopen. Op internet lees je best veel over negatieve testen en toch zwanger...

    het is zo raar omdat ik normaal een heel constante cyclus heb...
    Duim je mee? hihihi
     
  5. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Yustin, ik duim ZEKER mee meid. je weet maar nooit toch? Ik hoop het!

    liefs bahar
     
  6. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Ik teste pas na 11 dagen positief. Er is hoop zolang die rode :evil: er niet zijn ;)
     
  7. Yustin

    Yustin Fanatiek lid

    6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hier nog geen ongi!

    brrrrrrr wat irritant en spannend zeg!
     
  8. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    afgelopen cyclus was ik twee weken overtijd, de testen bleven negatief... daarna toch ongi geworden, helaas... :(
    wij hoopten ook op een late posi test door te weinig hcg aanmaak, maar het mocht nog niet zo zijn, dus zijn we weer vol goede moed aan een nieuwe ronde begonnen.
    ik hoop voor je dat het bij jou wel goed gaat en dat de test alsnog posi wordt.....!
     
  9. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

    ik ben ook nog niet ongesteld en als ik de test moet geloven ben ik ook niet zwanger.

    Weet iemand hoelang het duurt voordat de testen via deze site binnen zijn na betaling?

    Liefs en dikke kus,

    Patricia
     
  10. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij mij was het als je ze voor 5 uur 's middags betaalt dan zijn ze er de volgende dag, lekker snel dus.... :)
     
  11. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow,

    dan ga ik gelijk even betalen. Dan ga ik morgen gewoon nog een keer testen. Het zal wel niet zo zijn denk ik, maar toch...
     
  12. Yustin

    Yustin Fanatiek lid

    6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    hier is het eerste druppeltje bloed begonnen :(
     
  13. k ben nu 3 dagen overtijd. volgens de banner 4 maar mijn nod was afgelopen vrijdag en die telt de banner al mee als overtijd. k heb vrijdag een testje gedaan negatief en vanmorgen weer en ook weer negatief.

    er is geen teken dat de duivels me gaan vinden deze keer dus k hoop dat k dit weekend toch een positieve test in me handen mag houden.
     
  14. Yustin

    Yustin Fanatiek lid

    6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Dat hoop ik zeker voor je....Ik zal duimen! :D
     
  15. dank je wel meid !
    k hou je op de hoogte.

    groetjes, Laura
     
  16. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    hoihoi,

    hier hetzelfde verhaal, alleen durf ik nooit zo vroeg te testen.Ik slik clomid en heb altijd een cyclus van 31 a 32 dagen, nu zit ik al op dag 36, dus het begint spannend te worden, wil een weekje wachten met testen.
     
  17. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ook ik heb nog niet het idee dat ik heel erg snel ongesteld zal worden...

    Morgen krijg ik als het goed is mijn nieuwe testen binnen en zal dan van de week nog een keer proberen te testen (als ik dan niet stiekem al ongesteld ben geworden)... :(

    @ Lautje en mercedes: jullie ook succes met testen. :oops:


    Heel veel liefs en dikke kus
     
  18. zwaantje

    zwaantje Actief lid

    31 jan 2007
    119
    0
    0
    Hoi Yustin,
    ik was vorige maand 5 dagen overtijd en had de hoop dat het nu wel raak was maar helaas. :(
    ik had steeds een cyclus van 28/32 en toen ineens een cyclus van 37.

    groetjes miranda
     
  19. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

    nou ik heb slecht nieuws...
    Ik ben gisteravond ongesteld geworden. :cry:

    Dus op naar de volgende ronde en dan kan ik in iedergeval mijn nieuwe testen gebruiken.

    Liefs Patricia
     
  20. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hoi ik heb een beetje hetzelfde probleem. Ik heb een cyclus die tussen de 28 a 30 dagen zit. Nu is het dag 32. Op dag 30 wat spotting gehad en nu al 2 dagen niets. Wat vinden jullie dat ik moet doen. Ik wil eigenlijk pas overmorgen testen. O ja en vorige cyclus had ik dag 18 ei en na 10 dagen ongi. En nu ook dag 18 ei en zit nu al 14 dagen na ei en mijn temp blijft ook hoog.

    xxx Joyce
     

Deel Deze Pagina