Dit maakt het zo leuk!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dormouse, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Af en toe is het zo'n drama, het hele "zwanger worden". Negatieve testen, het wachten, de telleurstellingen, noem maar op. Gelukkig zijn er ook fijne dingen aan en het leek me leuk om die te verzamelen voor een positief topic!
    Wat mij echt opviel nu we voor een brusje gaan is hoe fijn het ook weer was om zonder condooms te "klussen" :D
    Wat vinden jullie leuk aan deze spannende periode?

2. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik vond het erg leuk omdat het het spannend maakt om te vrijen, omdat je denkt de eerste keer dat je gaat vrijen nu je weet voor een kindje te gaan, ´oeh wat spannend, nu kan het gewoon al raak zijn´ en deze keer ´seks´ kan ons leven zo veranderen!! Dat maakt het spannend en leuk vond ik!! Ik vond het toch een ander gevoel dat wanneer je ´gewoon´ aan het vrijen bent zeg maar.

3. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    m
    Ja! Herkenbaar! Mede daarom kozen we toen we net voor de eerste gingen ook de vreemdste plekken uit :) onder het mom van "hoe grappig zou het zijn als de baby daar-en-daar verwekt zou zijn" :p

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik vond t fijn om niet bang te zijn om zwanger te worden ( eerste jaar was heel zwaar, was continu bang dat de pil niet werkte )

5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Het feit dat je de pil niet meer hoeft te slikken, en alle voordelen die daarbij komen kijken.

Dan noem ik nu alleen even dat je libido hoger wordt!
    Wat een openbaring!

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

+1 😁

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hier een spiraal maar ja! holy crap, zo kan het dus ook! :D

8. Nasan

Nasan Actief lid

24 jan 2014
    181
    0
    0
    oke het is een positief draadje, en ben het met alle bovenstaande dingen eens hahaha maar wat ik toch een nadeel vind van het zonder condooms seks hebben is dat mannelijke goedje wat er uit loopt als je opstaat xD Ookal weet je dat juist dat goedje je zwanger kan maken haha

9. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha inderdaad xD lekkere kliederboel weer elke keer ^^

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik merk ook dat het weer een nieuwe dimensie geeft in je relatie. Niet dat er iets was om te fiksen, maar we staan toch weer even wat dichter bij elkaar zo! Samen de testjes bekijken. Mijn vriend uitlachen als hij zich afvraagt of dat tuurstreepje genoeg is om blij te worden (ondertussen knalt ie dus ik had gelijk ;)).

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik vond na verwijdering van spiraal de sex veel intenser
    stom eigenlijk maar zo ervaarde ik het,,
    en VL ga aan dat hij het prettiger vond omdat hij nu geen draadjes voelt :p...

Deel Deze Pagina