Af en toe is het zo'n drama, het hele "zwanger worden". Negatieve testen, het wachten, de telleurstellingen, noem maar op. Gelukkig zijn er ook fijne dingen aan en het leek me leuk om die te verzamelen voor een positief topic! Wat mij echt opviel nu we voor een brusje gaan is hoe fijn het ook weer was om zonder condooms te "klussen" Wat vinden jullie leuk aan deze spannende periode?
Ik vond het erg leuk omdat het het spannend maakt om te vrijen, omdat je denkt de eerste keer dat je gaat vrijen nu je weet voor een kindje te gaan, ´oeh wat spannend, nu kan het gewoon al raak zijn´ en deze keer ´seks´ kan ons leven zo veranderen!! Dat maakt het spannend en leuk vond ik!! Ik vond het toch een ander gevoel dat wanneer je ´gewoon´ aan het vrijen bent zeg maar.
m Ja! Herkenbaar! Mede daarom kozen we toen we net voor de eerste gingen ook de vreemdste plekken uit onder het mom van "hoe grappig zou het zijn als de baby daar-en-daar verwekt zou zijn"
Ik vond t fijn om niet bang te zijn om zwanger te worden ( eerste jaar was heel zwaar, was continu bang dat de pil niet werkte )
Het feit dat je de pil niet meer hoeft te slikken, en alle voordelen die daarbij komen kijken. Dan noem ik nu alleen even dat je libido hoger wordt! Wat een openbaring!
oke het is een positief draadje, en ben het met alle bovenstaande dingen eens hahaha maar wat ik toch een nadeel vind van het zonder condooms seks hebben is dat mannelijke goedje wat er uit loopt als je opstaat xD Ookal weet je dat juist dat goedje je zwanger kan maken haha
Ik merk ook dat het weer een nieuwe dimensie geeft in je relatie. Niet dat er iets was om te fiksen, maar we staan toch weer even wat dichter bij elkaar zo! Samen de testjes bekijken. Mijn vriend uitlachen als hij zich afvraagt of dat tuurstreepje genoeg is om blij te worden (ondertussen knalt ie dus ik had gelijk ).
Ik vond na verwijdering van spiraal de sex veel intenser stom eigenlijk maar zo ervaarde ik het,, en VL ga aan dat hij het prettiger vond omdat hij nu geen draadjes voelt ...