overtijd, negatieve test en symptomen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Bebek Istiyorum, Sep 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb een vraagje: zijn er meiden die 1 dag na NOD negatief hebben getest en later toch zwanger bleken??

Ik ben nu 2 dagen over tijd met een hele regelmatige cyclus, maar ik heb negatief getest. De afgelopen week heb ik 4 dagen lang af en toe met afvegen een roze (1x een rode) veeg gehad, maar het inlegkruisje bleef schoon. Vandaag zijn de vegen ook opgehouden.
    Mijn borsten zijn erg gevoelig, mijn benen onrustig, ik heb een soort tintelend gevoel rechts aan de binnenkant in mijn buik en soms de smaak alsof er een vulling lekt. Ook veel last van boeren.
    Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn lichaam regelmatig geintjes met me uithaalt, maar zoals nu heb ik nog nooit meegemaakt! Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben??

2. Ik ben wel heel pril zwanger.
    Ik heb al een jaar lang een cyclus van 28 dagen en heb dus nu 1 dag overtijd negatief getest.Op dag 3 en 4 zag ik een vaag streepje en op dag 5 heb ik een cb test gehaald en die gaf zwanger aan.
    Ik ben 3x keer eerder zwanger geweest en heb nog nooit vage testen gehad.
    Ik heb nog geen echo gehad dus geen idee of het goed zit.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je wel voor je reactie! Het kan dus toch...
    gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!!

4. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik had het ook, was twee dagen overtijd en teste negatief. Had wel symptomen. Paar dagen later was ik wel positief. Dus even afwachten nog!

5. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou krijg er weer wat hoop van ! Mn nod was donderdag. heb altijd een cyclus van 28 dagen. Ben al vier jaar van de pil af. Vanmorgen nog niet ongi, getest en negatief ! Zat gelijk in een dip maar nu ik dit lees krijg ik weer wat hoop ! Heb helemaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden ofzo. heb al een aantal dagen wat krampjes maar net iets anders al ongi pijn pfffff......zal nog ff geduld moeten hebben dus. Er is dus 1 ding wat ik nu kan doen en dat is wachten en laat dat nou net mn sterkste kant niet zijn haha. meiden, fijn weekend !

Liefs belin

6. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bebek, hoe is het met jou meid ?

Ladyrabbit en vlindertje, gefeliciteerd met jullie zwangerschap ! Geniet er lekker van he !

Liefs belin

7. essie1975

essie1975 Actief lid

Jul 21, 2008
    125
    0
    0
    Hoi Allemaal:)

Ik heb weer iets snap er niks meer van!!

Ik heb een cyclus van 35-40 dagen al een lange tijd erg jammer maar maakt niet uit.
    Ik ben dus over tijd een paar dagen en heb een kruitvat en een predictor test gedaan en een heeeeel dun streepje echt heel licht allebei.
    Nu vanavond om 19.30 uur een digitale test gedaan van clearblue en die geeft aan NIET ZWANGER wat moet ik nu???

(Mijn man is vorig jaar Oktober gesteriliseerd dus hoe kan dit?)

Ik begrijp er niks meer van.
    Wat vinden jullie?

Iedereen succes met zwanger worden

Groetjes van Essie.:)

8. kimetje

kimetje Nieuw lid

Sep 11, 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik heb een vraagje, ik zou zondag al ongesteld moeten zijn,
    heb altijd een hele regelmatige menstruatie van 28 dagen.
    nu ben ik nog steeds niet ongesteld heb wel veel last van pijn in me borsten, zelfs als ik loop of s'avonds als ik ze uit me bh haal.
    ben ook heel erg moe, heb het gevoel dat ik de hele dag kan slapen. de ene dag wel zin in eten de andere dag niet.
    heb ook een gekke smaak steeds in me mond en moet veel naar de wc.
    nu heb ik woensdagmiddag een test gedaan en die was negatief, nu weet ik het niet meer!!!
    ik wil aan de ene kant blij zijn mocht ik zwanger zijn, maar aan de andere kant is het zo ontzeker.
    wat denken jullie ???
    groetjes kimetje

Share This Page