overtijd - negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by laury, Jul 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laury

laury Lid

Jun 28, 2006
    83
    0
    0
    Sinds vorig jaar november ben ik gestopt met de pil. Sindsdien heb ik een hele regelmatige cyclus van 35 dagen.

Deze maand zit ik inmiddels op dag 43. Vamorgen heb ik nog gestest, maar die geeft negatief aan. Ik heb nog steeds geen last van mijn buik, dus ik denk niet dat de :evil: al in aantocht zijn.

Wat kan ik het best doen? Afwachten of de huisarts bellen?

groetjes Laury

2. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Hoi Laury,

Ben je al langs de HA geweest. Misschien kan die je helpen of verwijzen....

3. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Zit zelf op dag 49.
    Als ik aanstaande woensdag nog niet zwanger/ongi ben moet ik weer langs (was week geleden ook geweest) En wordt dan doorverwezen voor test/echo etc.

4. laury

laury Lid

Jun 28, 2006
    83
    0
    0
    Nee, ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Ik heb eigenlijk afgelopen week maar afgewacht tot ik ongesteld zou gaan worden. Maar dat is dus niet het geval.

Wel hou ik al vier maanden mijn temperatuur bij. Aan het begin van de cyclus is deze steeds rond de 36 graden, maar nu blijft hij constant op 37 graden.

Fijn dat je huisarts je door wil sturen als er volgende week nog niets is. Heeft hij/zij verder nog onderzoeken gedaan?

5. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Dat je temp hoog blijft is een goed teken!! Meestal als je temp ineens daalt, komen de :evil: :evil: eraan.. Ik duim voor je!

En ook voor jou Jodi, afwachten lijkt me vreselijk..

6. laury

laury Lid

Jun 28, 2006
    83
    0
    0
    dank je!

Ik kan me wel voorstellen dat je helemaal gek word als je al 21 dagen overtijd bent....dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent.

Ik heb het nu al. Ik wil of een positieve test of ongi worden, want dit vind ik maar niks.

7. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Snap ik.. Heb zelf ook een cycles gehad van een dag of 60, en dat was niet leuk!

8. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ik zou gewoon naar de huisarts gaan.
    Ik mijne duurde vorige maand 63 dagen en ben ook naar de HA gegaan.
    Ze hebben toen me urine 2x getest maar was jammer genoeg niet zwanger.
    Misschien ben je het wel maar geweest een huis test het niet aan en daar wel.
    Je weet maar nooit ;)

9. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Nee, had verder nog geen onderzoek gedaan.
    Hij wou op dat moment nog 2 wk wachten.
    (onderthet mom, ja straks heb je telkens verschillende cyclussen en lopen wij elke maand weer te testen en echo's te maken etc...)
    Dus gewoon een datum afgesproken dat als er dan niets is gaan we testen/echo etc.

10. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Balen jodi dat je dan moet w88 zit je telkens in spanning..

11. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    ja ........ zucht

12. laury

laury Lid

Jun 28, 2006
    83
    0
    0
    Net de huisarts gebeld. Ik kreeg de assistente aan de telefoon en heb het verhaal uitgelegd. Ze gaf als antwoord: "ach kind, maak je niet zo druk. Bel maar terug als er over drie weken nog niets is verandert....bovendien, je ben nog jong (28) je hebt nog tijd zat". :x :x
    Ik heb haar dus gezegd dat ik dat een niet erg begripvol antwoord vond. Ze zei daarop dat ze heel vaak vrouwen aan de telefoon krijgt met dit soort vragen en dat de meeste vrouwen extra prikkelbaar zijn (vanwege de hormonen).

Nee, daar hebben we wat aan! Gelukkig heeft onze huisarts twee verschillende assistentes en weet ik wanneer ze werken. Mocht er volgende week nog niets verandert zijn, dan bel ik gewoon naar die andere. Hopelijk is zij meer begripvol.

13. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ik zou als ik jou was de volgende keer gewoon een afspraak maken met de huisarts....die assistentes hoeven toch niet te weten waarom!!!.....
    En leg je dan je vraag/verhaal aan de huisarts uit.....

fay

14. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kan me je "frustratie" goed voorstellen. Dat je na het stoppen met de pil een regelmatige ccyclus hebt gehad tot nu toe, is op zich een goed teken, maar zo'n beetje in het jaar na het stoppen met de pil kan je lichaam rare kuren hebben. Voor je eigen gemoedsrust kun je natuurlijk altijd even langs de huisarts gaan (en dan is het inderdaad vaak handiger om de assistentes even te omzeilen), die zal je dan waarschijnlijk een kuurtje geven om de duivels op te wekken.

Zelf ben ik nu bijna een jaar aan het ontpillen en heeeeeeel onregelmatig ongesteld (de eerste keer duurde het zes maanden, de 2e ronde duurde 4 maanden en nu ben ik ook al weer anderhalve maand opweg). Ben nog niet echt naar de HA geweest (moest vorig jaar toch voor uitstrijkje en hebben er toen wel even over gesproken), maar dat is een persoonlijke keuze van mij...

Groet en succes Chrizzzy.

15. laury

laury Lid

Jun 28, 2006
    83
    0
    0
    Hoi,

Nou, hier nog steeds niks hoor!

Ik denk dat ik inderdaad volgende week maar eens even een afspraak maak bij de huisarts. Ik ga de assistente gewoon omzeilen...ik vind het goed dat ze eruit filtert of iemand "echt" wel wat mankeert, want een huisarts is natuurlijk superdruk, maar ik vind dat ik nu toch wel recht heb op een afspraak.

groetjes Laury

16. Helloworld

Helloworld Nieuw lid

Jul 9, 2006
    3
    0
    0
    alles is stil.. overtijd en geen positieve test...

17. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Nou meis... hier nog 1tje hoor... 16 dagen overtijd en 1 bonk onzekerheid...

18. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Hoi Laury,

Moet je doen hoor, de assistente omzeilen.
    Kan je je verhaal gewoon voor leggen aan de HA.
    Kan die ass. leuk zeggen tijd zat. maar je wilt toch nu. Wat een trut. Zo, moest er even uit...

EN meiden er is nog hoop.
    Na 24 dgn overtijd eindelijkposi getest.
    Wonderen zijn de wereld niet uit ???
    Liefs Jodi

19. laury

laury Lid

Jun 28, 2006
    83
    0
    0
    Gefeliciteerd Jodi! Geniet er maar lekker van!

20. laury

laury Lid

Jun 28, 2006
    83
    0
    0
    Hebben jullie trouwens last van "kwaaltjes"?

Ik heb, op gevoelige tepels na, gewoon nergens last van.

Share This Page