ga zo om 3 uur naar gyn...begin t nu wel eng en spannend te vinden/ wordt gekeken waarom ik maar niet uitmezelf ongi wordt.... laat t nog wel weten groet een bibberende bengel
nou t is eigenlijk heel goed gegaan inwendig onderzoek: alles zag er goed uit, ze zag eiblaasjes, goede eistokken, geen cystes of andere bijzonderheden Nu hebben ze nog een bloedtest bij me afgenomen, over 14 dagen krijg ik daar uitslag van. Maar eigenlijk stelde ze me erg gerust..denk dat ik toch nog steeds aan het ontpillen ben. Na de bloedtest krijg ik evt te horen of ik dan hormonen krijg om cyclus te reguleren en 'kansen' te vergroten....26 juli weet ik meer wordt vervolgd t onderzoek was ook niet eng..was een aardige vrouw.. een blije ontspannen bengel
nou bengel, dat klinkt als mijn verhaal! fijn dat er eindelijk wat gebeurt met je! veel succes met zwanger worden, eindelijk voor jou straks een eerlijke kans om zwanger te raken! liefs elfje
Hartstikke goed Bengel, ben blij dat alles er goed uit zag! Nu nog even afwachten wat er verder gaat gebeuren, maar ze hebben in ieder geval niks afwijkends gevonden.
@elfje: ik ben in het UMCN geweest, jij ook? erg prettig allemaal...ik wacht wel af..en idd ik hoop op een eerlijke 1e kans...want ik wil ook iedereen om me heen is zo ongeveer zwanger; bevallen auw...ik wil ook blije bengel
nee bengel, ik word behandeld in het CWZ... maar volgens mij is er wel een samenwerkingsverband! ik ben ook heel tevreden over het CWZ! liefs elfje
vanochtend stiekum testje gedaan, helaas negatief.... wel een enorm hoge temp! ik wacht het weekend even af...