Ha Meiden, Even een vraagje. Ik heb zo'n dorst de hele dag, drink zeker 2 keer zoveel en misschien wel 3 keer.... Het is niet zo dat ik veel zout eten eet, daar let ik wel op. Echt een heel droge tong ook de helft van de dag. Ik had dat de vorige keer toen ik zwanger was ook zo erg. (is toen niet goed gegaan). Hebben jullie hier ervaring mee? En hadden jullie hier ook al zo vroeg last van? Bedankt!
ja dat heb ik ook. Toevallig zat ik vandaag te denken, als ik voor mijn nod een symptoom had, dan was het wel die dorst. ook 's nachts werd ik wakker omdat ik wat moest drinken. Nu heb ik het nog hoor, maar er komen andere dingen bij, zoals gevoelige borsten en vermoeidheid. das een goed teken he.
ik ook! Normaal ben ik geen drinker...met een paar slokjes heb ik genoeg nu drink ik een heel glas en schenk nog wat bij!
gelukkig niet de enige dus Ja ik had het ook al een dag of 5 voor nod... Nou ja ik drink maar gewoon extra, ga morgen wel even bellen naar de verloskundige moet haar nog bellen om te zeggen dat ik zwanger ben en dan kan ik het meteen even vragen
Ik drink normaal al vrij veel, maar nu tijdens de zwangerschap helemaal! Heb ook nog 2 keer laten controleren op zw.suiker maar dat is het ook niet....
ik heb het ook, zelfs s'nachts, wat ik anders nooit heb. Maar ik heb bij men 2 vorige zwangerschappen zw-diabetes gehad, en wss nu ook, dus denk ik dat het daar van komt.