hoofdpijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Sammy79, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb 1 januari mijn nod. Ik heb al een paar dagen het gevoel dat ik zwanger ben. Maar ik wordt ook steeds weer zo onzeker. Zo bang voor weer een teleurstelling. Mijn menstruatie begint altijd met bruin verlies. Dit heb ik nu nog niet. Maar ik voel mij wel vreemd. Een raar licht gevoel in mijn hoofd. En ook wat last van hoofdpijn.

Zijn er dames die dit herkennen? En werd je toen gewoon ongi of bleek je toch zwanger te zijn?

Groetjes, Sammy

2. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Heb geen ervaring, maar wel hoofdpijn hier...

3. Seth

Seth Niet meer actief

Hoofdpijn kan een symptoom zijn... maar kan ook een symptoom zijn dat de ongi er juist aankomt.....
    ik had bij mijn eerste zwangerschap veel hoofdpijn.... bij tweede niet....

komt door hormonen, maarja de vraag blijft WELKE hormonen....

4. Seth

Seth Niet meer actief

Er zijn websites met veel info over hoofdpijn. Even in Google gooien.

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    ik had deze maand ook geen bruinverlies en kijk.........

6. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    het is idd afwachten,, het kan 2 kanten op gaan...

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik afgelopen dagen pijn in buik en hoofdijn,...moet mijn ei maandag gehad hebben (voor mijn gevoel en ovutest) De hoofdpijn zakt nog steeds niet,...kweet ook niet wat het is....erg vervelend....

8. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ja ik dacht zelf ook al dat het met de hormonen te maken heeft en dat het idd twee kanten op kan gaan. Als het nu maar de kant van het zwanger zijn is dan is het niet zo erg. Maar ik zie dat ik niet de enige ben en dat er ook zwangere dames bij zitten.

Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi wordt. Dan is de klap misschien iets minder hard. Ik vind de klap naar mate de maanden vertrijken toch wel steeds moeilijker. Hebben jullie dat ook?

Liefs Sammy

9. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Bedankt voor de info.

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Blijft vervelend,...maar zeker als je je elke maand weer anders voelt,...denkt iets te voelen, hoofdpijn en buikpijn enzo en an toch weer ongi wordt...
    Maar idd er vanuit gaan dat je toch ongi wordt valt misschien wat beter....Blijft toch elke keer weer even balen als je toch ongi wordt...

Succes meis, ik ga voor je duimen dat het wegblijft ok!

Kus

11. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ik had ook erg last van hoofdpijn en was toen zwanger!

12. Seth

Seth Niet meer actief

vreemd... meestal zijn het de vrouwen die GEEN hoofdpijn hebben die zwanger worden....:D

(even flauw geintje hoor...)

13. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    HA HA ik vind hem wel grappig...:D

14. magic

magic Actief lid

Oct 19, 2009
    296
    0
    0
    Ook ik heb al 2 dagen hoofdpijn, pff normaal heb ik dat als ik ongi ben. En vandaag ook steken in mijn lies en last van me onderrug!! Arrggggg..... wat moet je hier nou mee?? Geeft mij dit (valse)hoop?

15. Agaath

Agaath Lid

Dec 28, 2008
    96
    0
    0
    Huisvrouw
    Veluwe
    Ik hoopte dat ik nu 9 maanden geen hoofdpijn meer zou hebben, want dit heb ik normaal altijd als ik ongi moet worden, maar nee hoor: heb nu hoofdpijn :(
    En normaal geen bruinverlies van te voren en toen 1,5 week bruinverlies gehad! Tot 5 dagen na mijn NOD. Daarna toch maar een test gedaan en die was positief!!!

Bij iedereen is het weer anders...

Share This Page