dames met nod migraine hadden jullie ook hoofd pijn in de eerste maand

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bolly, Feb 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    zoals de titel al zeg:D

ik heb altijd last van migraine voor mijn nod datum nu vroeg ik mij af of andere dames die dit ook hebben dit ook hadden voordat ze wisten dat ze zwanger waren en of tijdens de eerste maand

xx

2. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Ik ben ook migriane patient. Maar toen ik zwanger was van mijn eerste kind had ik helemaal geen hoofdpijn/migraine meer.. Maar het schijnt wel vaak voor te komen dat vrouwen er wel hoofdpijn door krijgen. Iedereen is anders natuurlijk.

Als je heel misselijk bent zou je natuurlijk zwanger kunnen zijn. Ik hoop het zo voor je. Duimen draaien hier.

3. ProudMam

ProudMam Niet meer actief

Ik heb ook erg veel last van migraine. Mijn NOD is vrijdag a.s. en heb afgelopen maandag een hevige aanval gehad en tot op heden nog altijd hoofdpijn. Mijn eerste reactie was dus ook... Helaas, op naar de volgende ronde. Ik heb namelijk altijd rond mijn menstruatie meer migraine-aanvallen. Maar goed... Ik ben nog altijd niet ongesteld, dus wie weet.... We wachten af! :)
    X

4. ProudMam

ProudMam Niet meer actief

P.s. Gebruikten jullie ook (dagelijks) medicijnen om de migraine te verminderen? Ik namelijk wel en het is sindsdien ondraagbaar. Ik mis m'n medicijnen, maar die mag ik van de neuroloog nu niet meer slikken i.v.m. kinderwens. Ik wil het risico zelf ook niet nemen, maar toch...

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    mmm nee ik niet, bij mijn ligt het ook aan mijn hormonen, heb het ook voor mijn nod datum. dit keer is het stukke minder en geen echte aanval meer maar meer zeurende hoofdpijn zo nu en dan maar heb nu ook een verstopte neus en last van nek dus daar kan het ook ngo van zijn.

vind het echt vreemd meestal weet ik dat wel ik word nod maar ben zo misselijk, kon vanochtend zelfs mijn watertje niet naar binnen krijgen.

nou nog even wachten :D

maar inderdaad als je medicatie er voor inneem t zal je het zeker missen want die hoofdpijnen je krijgt de neiging om je hoofd door de muur heen te slaan. niet te doen

xx

6. abeltje

abeltje Niet meer actief

Hoi,
    ik heb ook last van migraine rond mijn NOD. Maar toen ik zwanger bleek te zijn heb ik het niet gehad. En zelfs tijdens mijn zwangerschap heb ik nog geen enkele aanval gehad. Wel regelmatig lichte hoofdpijn, maar dat valt in het niet bij migraine.
    De medicijnen slik ik alleen als ik een aanval heb en dus niet de hele tijd.

7. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal wordt mijn ongi ingeluid door migraine, de dag ervoor.
    Deze keer geen migraine en ook geen ongi want ik ben zwanger.
    Dit betekent voor mij de komende maanden geen migraine meer.:D
    Tijdens mijn vorige zwangerschappen heb ik namelijk geen enkele aanval gehad.
    Groetjes Gwen

8. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    hey , ik in ronde 2 en ook zeeeer vaak hoofdpijn:s ontpillen?? x

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    kan van je ontpillen zijn , of ja helaas van je hormonen zoals de meest dames hier zo.

nou ga zo even testen hoor dames,, weet ik het gelijk,, hoofdpijn en mirgaine blijft uit alleen wat zeur hoofdpijn,, het verschil pff duidelijk te merken anders kan ik niets meer, dan is het bed een kou kompres tv uit / gordijnen dicht en proberen te slapen, en dan maar hopen dat het over is.

ik las wel dat je ook wel hoofdpijnen kan hebben tijdens een zwangerschap, maar mocht het zo zijn zou wel lekker zijn als dat uit blijft ihihiih,, nog een rede om zwanger te ziijn he hahaha

verwacht niets want weet een middels dat we niet makkelijk zwanger worden. ( mijn man heeft schildklier problemen, ziekte van hasimoto )

10. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Veel succes met testen!!! laat je iet weten??

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ik had dit ook heel erg vooral toen ik nog aan de pil was..

Nu nog steeds voor ongi migraine maar wel iets minder..
    Ik neem gewoon optijd een pijnstiller in en meestal is het dan te doen.. Zo niet dan naar bed met licht uit en geen geluid...

Succes met testen bolly..!!

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    natuurlijk :)

moet zo boodschappen doen en dan haal ik ze.. :D

13. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ooohhh wat spannend:D wouw dak ook al kon testen:D
    veel succes!! xx

14. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Ik gebruik nog wel Imigran als ik een aanval heb. En die heb ik de laatste maanden veel. Maar dus niet altijd. Ik weet dat het niet goed is maar ik kan dan echt niet zonder. Bovendien hoop ik als ik zwanger ben geen migraine meer te hebben, dit omdat ik dat tijdens mijn eerste zwangerschap ook niet meer had.

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

nou net gedaan en snap er geen hond meer van ??? voel mij echt heel heel raar en onderweg was ik weer misselijk,

wel pas dag 26 maar testje zegt nog niets, dus ik denk misschien dat ik ziek ben,, af wachten maar

xx

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik heb er normaal geen last van bij mn NOD ofzo maar nu ik zwanger ben heb ik er vorige week vrijdag en zaterdag wel last van gehad, verder (nog) niet

17. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    mss te weinig hcg ? 3 dagen nog es testen ? xx

18. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ja inderdaad, ben altijd vroeg nod dus ik neem aan dat ik vrijwel nooit meteen een extra streepje zal zien.

heeee zucht tja,,

wordt er wel een beetje moedeloos van :)

19. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Ik krijg ook pas heel laat streepje:x van vorig kindje was pa na 8 weken zwangerschap:$ maar had al bewijs van Dokter hoor :D wilde gewoon absoluut nen test om te bewaren;) xx

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nog geen ongi te bekennen hopelijk blijft het zo, heb nog wel steeds die ligt zeurende hoofdpijn,

maar tja we zien wel. mocht ik niet ongi worden ga ik na het weekend pas testen. omdat ik dan op dag 30 zit op maandag neem aan dat je dan wel wat gaat zien.

xx

Share This Page