Hallo dames ik zit in dubio, 18 maart voor het laatst onveilig gedaan. Daarna FLINK ongesteld geweest, wel maar 2 a 3 dagen maar wel goed ongesteld (vanaf 24 maart). Ik voelde me dit weekend echt verschrikkelijk slecht, net zo slecht als tijdens de zwangerschap van ons zoontje en vanmorgen verloor ik een paar druppels bloed dus ik dacht “dat kan nooit, na 10 dagen weer ongesteld worden.” Dus ik deed een test. Deze testen staan niet mega goed aangeschreven tegenwoordig (van Ali expres) maar hij werd eigenlijk direct positief. Dus… vals positief?? Oja door pcos valt er geen touw aan vast te knopen
Nou ik vind het maar een heel vaag testje. Ik zie wel twee lijntjes maar vind ze nu niet echt duidelijk. Misschien toch maar een ander testje halen?
In het echt zie ik hem duidelijk. Zelfs mijn man ziet hem en als hij hem ziet staat er echt iets maar ik snap wel wat je bedoelt. Zal morgen even met wat anders testen. Maar buiten dat is bloed na 10 dagen ook heel vreemd, toch?
Ik zou deze als negatief beschouwen, wel heel beroerd doorgelopen en test zelf ook rozig. Heb je geen betrouwbaarder merk in huis?
Ja easy at Home maar die zijn minder gevoelig. En denk dat ik dat op z’n vroegst vanavond wil doen anders zit er zo’n korte tijd tussen.
Bedankt voor jullie antwoorden Ik denk ook dat het een naderende eisprong is voor zover ik die heb met pcos.. wel heel naar dat het zo duidelijk vals kan zijn dit is vanmorgen:
Dat vind ik echt slecht. Ze horen toch alleen te reageren op HCG… Het is prima zo hoor, we waren niet heel bewust bezig ook vanwege m’n pcos, maar toch valt het tegen haha
Ah thanks mop! We zijn niet mega officieel bezig hoor maar voelde me precies zoals 3 jaar geleden. En dag bloed kan ik niet verklaren op dag 10 dus deed een test. Maar blijkbaar zijn er gewoon mega slechte testen haha. Dan maar hopen dat hij idd reageert op een eisprong En zo niet, ook prima hoor.