Komt dit vaker voor?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ToyaAp, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Hallo allemaal!!

Ik wil eens weten of dit vaker voorkomt.
    Ik heb (volgens mij) afgelopen weekend mijn eisprong gehad. Dinsdag had ik opeens last van mn buik aan de linkerkant..na een uur was het weg. Gisteren stond ik op en had direct weer zon trekkend, pijnlijk gevoel in mn buik, ook links. Ik denk dat gaat wel over. Maar het werd steeds erger! Gistermiddag kon ik nog zelfs
    moeilijk lopen/bewegen want zodra ik niet in die bepaalde positie stond/zat verging ik vd pijn!! Ik kon niet helemaal recht staan en niet bukken. Vandaag heb ik het ook, maar toch iets minder erg dan gisteren.

Aangezien ik dit nogal vreemd vind hoop ik dat dit vaker voorkomt, want anders ben.ik morgen bij de HA te vinden....

2. Hoi meid,

Ik vind dat je even langs de huisarts moet gaan. Je baarmoeder enz zitten rechts dus daar komt de pijn niet vandaan. T trekkende gevoel kunnen je darmen zijn of je urinewegen. Ik heb zelf vaak last van obstipatie en dan heb ik ook dat trekkende gevoel. En in t voorjaar heb ik nierstenen gehad en toen wist ik niet waar ik t zoeken moest. Beide niks ernstigs maar moet wel behandeld worden....

3. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    zit je baarmoeder niet gewoon int midden? eigenlijk nooit zo in verdiept moet ik zeggen. het kan toch dat je de ene maand via je linkse stok en de andere maand via de rechtse naar beneden komt toch? ik ben nu 2 rondes bezig, en tweemaal pijn aan de rechterkant tijdens mijn ei.

4. Je baarmoeder zit rechts en je eileiders zitten erachter hihi ik ben binnenste buiten gekeerd door de gyn dus vandaar

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    baarmoeder rechts??? Nou bij mij niet zover ik weet.
    Maar de pijn die jij beschrijft herken ik. Ik heb dat ook na mijn eisprong. Volgens mij komt dat door het vrijkomen van hormonen en het lijkt alsof mijn darmen en buikvlies daar geprikkeld van raken? verder stekende zeurende pijn achter het schaambotje, uitstralend naar links...
    duurt een dag of 2 en dan is het weer weg.

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik heb die pijn ook altijd bij mijn eisprong, als het na een paar dagen weer weg is hoef je je volgens mij geen zorgen te maken hoor.
    De eerste keer dat ik mijn eisprong voelde liep ik ook dubbelgeklapt zo'n pijn deed het.

7. Ik bedoel ook niet dat ie helemaal naar rechts zit, maar door alles wat ik heb ondergaan weet ik dat als er pijn bij de baarmoeder of eileiders is je dit niet links voelt maar iets naar rechtsb

8. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Oooo. Ik schrok al:cool:

9. Haha ja ik had wat duidelijker moeten zijn

10. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Bedankt voor jullie berichtjes dames!! :D

Vanaf gisteravond heb ik er geen last meer van! Maar vanaf afgelopen zondag tot zojuist nog heb ik elke dag een positieve ovulatietest?? Mss dat t daarmee te maken.heeft? Normaal voel k mn eisprong altyd, maar niet zo heftig als afgelopen week Ik gebruik de ovutesten van kv en al vanaf zondag is de Tstreep donkerder dan de Cstreep, posi dus! Vreemde bedoeling? Of heeft iemand een logische verklaring??

11. Ik heb er geen verklaring voor ik zou gewoon lekker gaan klussen

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De Kruidvat Ovulatietestjes staan hier op het forum als niet al te best aangeschreven! Ze geven bij heel veel vrouwen ontzettend lang positief aan, waardoor je niet weet wanneer je ei precies springt!
    Je kunt beter met een ander merk gaan testen.

13. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    ahum. Zwanger??:D

14. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @Be Happy: Ja ik weet dat ze veel positief aangeven, maar ze zijn pas positief als de Tstreep donkerder is dan Cstreep, toch? En al de hele week zijn ze bij mij heel donker..Vorige week waren ze gewoon licht. En normaliter voel ik mn ei altyd rond dag 14 en dat was zondag.

@sprits: Hahah dat zou geweldig zijn! Maar kan je dat aflezen aan.ovutesten dan???

15. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Soms slaan ovutesten positief uit bij zwangerschap ja. En omdat jij zegt dat ze positief blijven?
    Poeh, spannend;)
    Maarre, pin me er niet op vast. Weet namelijk niet of dat nu al kan...en dus ben je nog geen stap verder:D.

16. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Hahah nee ik.pin me er ook niet op vast ;) vanavond klussen we nog n x voor de zekerheid :p
    Met welke test kan je op zn vroegst testen??

17. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Je hebt testen van predictor, vroege test, maar hoor daar hele negatieve verhalen over. Kruidvat 2 v 5 euro zijn goed.
    Maar ff volhouden totdat je nod is beter;) en moeilijker...succes!!

18. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Jaah ik weet het maar ik ben toch zo ontzettend ongeduldig!! :p Ik word nog liever ongesteld zodat ik weer door kan :D hahah

19. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    hihihihi ook daar moet je nog op wachten. Dan zou ik toch liever voor de positest gaan;)

20. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    ik heb al een aantal maanden wat jij omschrijft. eigenlijk vanaf maand 2 dat we proberen. eerst dacht ik: innesteling!! maar werd telkens toch ongesteld. vandaag de huisarts gebeld en we hebben een geweldige vent die altijd lekker snel door stuurt, dus hij wil toch voor de zekerheid een echo laten maken van mn baarmoeder en eierstokken. misschien dat mn ei moeilijk springt, zegt ie. ik ben wel heel regelmatig ongesteld en heb al een kindje (3e ronde raak) dus ik hoef me niet al te veel zorgen te maken, maar ik zou zeggen: ik zou zeker even de huisarts bellen! het is prima om hier je gevoelens van je af te schrijven, maar diagnoses worden alleen door dokters gedaan...

Deel Deze Pagina