Overtijd ; negatieve testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miek74, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Vandaag ben ik 7 dagen overtijd en vanmorgen weer negatief getest :( Dit heb ik nog nooit gehad, ik kan altijd op de kalender aanvinken wanneer de ongi komt, bijna het tijdstip. Bij mijn vorige zwangerschap/miskramen testte ik altijd postief op/vlak na nod. Ik snap er nu dus helemaal niks van. Misschien was mijn ei later, maar een hele week lijkt me stug. Zijn er hier meiden die negatieve testen hebben gehad maar toch zwanger bleken?
    Hopelijk is deze onzekerheid snel voorbij.

liefs Miek

2. leonie25

leonie25 Lid

3 jul 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mieke,

Sinds een paar maanden, is mijn menstruatie ook uit stelend.
    Ook getest ook negatief.
    ruim 2 weken erna werd ik pas ongesteld.
    Je kan ook een menstruatie overslaan, dat zij mijn huisarts.

Gr leonie

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Poeh.. Denk dat je deze ronde dan gewoon een wat langere cyclus hebt als normaal. Kan helaas een keer gebeuren. Wat ook nog zou kunnen is dat je een ronde overslaat, dat hoor je ook wel eens.

Zie dat je onlangs ook een mk hebt gehad.. Was je cyclus daarna wel weer gelijk op orde? Want daar kan je cyclus ook behoorlijk van slag van raken.

Succes en hopelijk heb je snel duidelijkheid!

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik heb dat de laatste ronde ook gehad en ook alle testen negatief. Normaal heb ik een cyclus van 35 dagen (ik kon het ook aankruizen)en de vorige ronde opeens 49 dagen:$.. Maar ik werd wel gewoon ongesteld:(. Dus het kan wel een keer.. (nu deze ronde ben ik weer later) en ben nu een jaar van de pil af. Ik weet ook niet wat dat is:( Maar ik lees hier wel vaker dat vrouwen een keertje hebben.

5. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    ook ik ben al een hele tijd overtijd. Ik ben in december gestopt met de pil. De eerste 3 maanden onregelmatige cyclus maar de afgelopen 3 maanden zat ik steeds op 30/31 dagen. Nu ben ik al 2,5 week overtijd. Heb afgelopen vrijdag voor het laatst getest maar was toen negatief. De HA zei dat ik nog een weekje moest afwachten en dan vrijdag met een ochtendurine langskomen op spreekuur. Erg spannend dus want ben nog steeds niet ongi. Ook geen klachten. Ben soms een beetje misselijk maar stelt niet eigenlijk niet zo veel voor.

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    hmm ben dus niet de enige, heb nog nooit overgeslagen, wel een keer 2 weken te laat maar dat was bijna 20 jaar geleden...(ow wat klinkt dat oud).
    Ik ga er niet van uit zwanger te zijn, dan zou ik wel posituef testen. Hopelijk komt de ongi snel, dan is het tijd voor een nieuwe ronde.

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik ben de laatste 3 maanden ook in eens een week later dan normaal! Ben al ruim 3,5 jaar niet meer aan de pil!
    Heel vreemd!

8. fafje

fafje Niet meer actief

Na mn ma had ik onregelmatige cyclussen...maar wanneer het regelmatig leek te gaan...en dacht te weten wanneer mn nod was....was ik 2/3 wkn lang negatief testen...maar moest toch echt ongesteld gaan worden....bleek een cyclus te hebben van ineens 43 dgn ofzo...pff nog nooit gehad...maargoed...mn uiteindelijke echte nod testte ik wel positief...na aandringen van manlief...wnat ik had al zoveel testen gedaan dat ik er moedeloos van werd

succes en ik duim voor je!

9. C78

C78 Niet meer actief

Wat naar dat je zo in spanning zit!
    Ik merk het alleen als ik stres heb. Tijdens de verhuizing bijvoorbeeld was ik 2 weken later. Kan drukte of stres of juist de vakantie? een rol spelen?

10. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

hoi,

zit in hetzelde schuitje ..ben nu 11 dgn overtijd normaal altijd cyclus van 28 dagen..heb wel een mirena spiraal gehad (3 maanden) maar toen was ook mijn cyclus 28 dgn als ik 26 juli nog niet ongi ben mag ik terug naar de ha...ik ga nog 1 keer een test doen maandag.

Deel Deze Pagina