heey allemaal, ik vroeg mij dus of er hier dames zijn die met de cb digitaal getest hebben en dat ze later verder waren dan wat de test zei.. In mijn omgeving denkt iedereen dat ik verder ben. Maar de Cb zei op de dag dat ik teste gewoon 1-2 dan zou me banner ook gewoon kloppen wel zijn de vorige maand me menstruaties anders geweest... in mei alleen maar oud bloed een paar dagen dus begon ik weer aan me pil. daar ik ook door de pil heen zwanger ben geraakt. de maand juni duurde het langer als normaal en heb ik 2 a 3 dagen wel een menstruatie gehad met rood bloedverlies dus denk ik ook dat ik daar nog niet zwanger was.. afgelopen maand is me menstruatie ook weg gebleven omdat ik natuurlijk vanaf moment dat ik wist dat ik zwanger was ben gestopt met de pil.
Mijn cb gaf zaterdags 1-2 (9dpo ) aan donderdags 2-3 (NOD) en woensdags 3+( 6 dagen overtijd) zat dus niet veel verschil tussen maar nog vlot toch ben ik vandaag pas echt 5 weken
vanwege de zo zichtbare buik, ik gaf zelf ook aan dat het je darmen zijn die enorm kunnen opzetten. maar ik zie het volgende week vrijdag wel!