Ik heb getest met etos zwangerschapstest ik dacht eigenlijk dat het negatief is hij was wit maar na ongeveer 6 minuten zag ik dus wel een streep niet blauw maar wel even breed als controlestreep of heeft etos altijd een voorgedrukt lijntje iedereen hier in mijn huis ziet het streepje maar ziet ook dat die niet blauw is
hm... ik zou nog een andere test doen, vind hem ook niet echt blauw trouwens tussen welke tijd was de afleestijd?
Ik zie ook een lichte streep hoor en ik denk niet dat het er toe doet dat 'ie blauw is. De controlestreep is immers ook blauw . Misschien over 2 dagen nog een testje en dan van een ander merk? Dan zal 'ie als je zwanger bent ook wat duidelijker zijn. De Kruidvat 2v5 zijn hier erg populair.
ik zou ook nog een test doen..ik heb van horen en zeggen dat de kruidvat testen 2 voor 5 euro erg gevoelig en goed zijn. Misschien is dat ook wat voor jou......
Ik zie ook een lijntje! Maar heb geen ervaring met deze testen. Bij de kruidvat testen staat in de beschrijving dat ook een licht lijntje telt, staat dat in de beschrijving van deze test ook? Anders idd toch maar even langs het Kruidvat . Ik ben benieuwd!
IK ben misschien helemaal niet goed bezig ik weet het (nu baal ik ook dat ik het gedaan hebt) maar ik had 2 etostesten en heb toen ik moest plassen gewoon ook die 2e gepakt. en nu zie ik wel een blauw streepje alleen dan heel erg dun pendun zeg maar dus niet breed en....het kwam ook niet binnen de 10 minuten maar iets erna denk 12minuten ofzo...stom heh
Ja ga ik zeker doen mar die tweede test gaf wel een blauw echt blauw streepje maar dan pendun en na de testtijd dus na die 10 minuten ongeveer 15minuten zeg maar. Dat zal wel een indroogstreepje zijn (kan dat blauw zijn trouwens) haha ik moet gewoon geduld hebben en woensdag weer testen
Ik ken deze testen niet maar mijn zusje heeft er laatst ook mee getest en dacht dus dat ze zwanger was maar helaas bleek dit niet het geval... misschien toch even een andere test kopen?! Ik zie overigens wel duidelijk een lijntje staan!! Hoop voor je dat het raak is!
Lieverd neem in godsnaam die van de kruidvat 2 voor 5! Ik heb bij nr 2 steeds die van de etos gebruikt. Vorige maand ook. Pas als het streepje net zo dik en ook blauw is telt deze! Ik zie een duidelijke 2e streep, maar ik kan niet zien of ie blauw is. Etos heeft wat MIJ betreft altijd de 2e streep, penne streep, maar die is niet blauw, eerder grijzig. Snappie?! Ik had ze dus ook, en was niet zwanger.... als die van kruidvat 2 v 5 donkerder wordt, dan zit je goed.. Ik volg je nog even! Heel veel suc6 en sterkte! Ik duim voor jullie dat je een knaller gaat hebben!
Ja idd maar bij die 2e test wel dunne streep maar echt goed blauw daarom twijfel ik. Dodag naar kruidvat
Blauw is blauw! Bij mij werden ze grijs grijs echt grijs.... Donderdag duurt nog lang meis.. Kan je niet eerder? (we zijn niet nieuwsgierig hoor haha)... Sterkte met wachten als je niet eerder kunt!