hallo ik ben nog helemaal onbekend hier... maar volg alle onderwerpen al wel een tijdje. ik ben sinds september gestopt met de pil. al snel had ik een regelmatige cyclus om de 30 dagen, laatste maand werd ik na 28 dagen ongesteld. nu had ik woe ( na 28 dagen) of vrijdag (na 30 dagen)het weer moeten worden.... maar nu nogsteeds niet. heb wel enorme buikpijn gehad echt een hele opgezette buik dat heb ik nu nog een klein beetje. ik heb al een aantal keer getest maar.... niks te zien. . wel heel moe en prikkelbaar last van mijn darmen, mijn onderrug, hoofdpijn. hoe lang zal ik nog wachten voor ik weer een test ga doen of zal ik contact met de huisarts opnemen voor evetuele bloedtest. gr eveline
Hey! Het kan zijn dat het allemaal is van het ontpillen hoor. Ik was een jaar gestopt met het nemen van de pil. De eerste twee - drie maanden was het allemaal ok maar daarna kreeg ik PMS. In het begin waren het precies allemaal zwangerschapssymptomen en iedere keer getest maar niets... De regels kwamen ook ongelijkmatig. Nu ik hoop dat het bij jou niet zo is en als ik van jou was zou ik binnen een week dan nogmaals testen. Veel succes!
ik vind het ook heel spannend, probeer het even van me af te zien en vol te houden niet voor het nieuwe weekend te testen........ maar weet niet of dit gaat lukken gr eveline
nou succes met wachten he! het kan best zijn dat je gewoon een cyclus overslaat dat heb ik ook wel eens gehad.. en nu heb ik ook alleen maar negatief getest. voor beide spannend dus..
Ik doe ook met jullie mee..! Ik heb ook nog geen positieve test, en ook niet ongesteld. Ontpillen kan het niet zijn... Mischien wel zwanger we wachten het af.. Groetjes
Hmmm, hier ook nog een... Overtijd maar geen positieve test! Wel bruinverlies vorige week (hoop dat dat van een innesteling is geweest?!). Maar helaas 6 weken geleden een curettage gehad na een missed abortion bij 11 weken. Dus mijn cyclus kan ook door de war zijn... Succes met wachten dames!
Vreslijk voor je .. wat er 6 weken geleden gebeurd is. Sterkte ermee.. en hopen dat het deze keer dan positiever voor je uitpakt. Succes..!
wat is een lichaam toch raar he... en wachten is best moeilijk heb nu echt nergens last meer van geen buikpijn echt niks. zo raar allemaal gr eveline
Heel herkenbaar hoor. Mijn cyclus is ook altijd keurig dertig dagen. Mijn NOD was afgelopen maandag, maar ik werd niet ongesteld. Gisteren kon ik het niet meer houden en heb ik 's avonds een test gedaan en die was negatief. Maar ik menstrueer nog niet, dus ik wacht het maar rustig af. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan Ik heb trouwens ook helemaal geen klachten, ben alleen erg moe, maar het is ook heel druk hier
hallo ik ben ook heel moe, maar heb het erg druk dus denk dat dat eerder daar van komt. heb zo af en toe nu een beetje druk onder in mijn buik. kon het niet houden en heb vanmorgen weer een stest gedaan... maar weer niks mmmm ook doen mijn borsten nu wat meer zeer maar weer wachten..... gr eveline
lees mijn banner... helaas vanmorgen ... dus weer een nieuwe ronde. op zich best fijn want testen gaven niks aan en ben gelukkig dan maar ongi weet ik wel waar ik aan toe ben gr eveline