Ik hoop dat iemand mij kan advies kan geven want ik wordt echt gek van mijn lichaam. We proberen al 2 jaar (met een tussenpoos van 9 maanden ongeveer) zwanger te worden. Ik hou vanaf begin mijn cyclus bij en die was keurig netjes 28 dagen in die tijd. Ik heb ook met ovutesten etc gwerkt en kon mn vruchtbare dagen precies vinden zeg maar. Afgelopen maand zat ik te wachten op mn menstruatie precies op de 28e dag. bleef uit! ik helemaal happy dit was nog nooit voorgekomen. (ik heb geen periode van stress of iets dergelijks achter de rug) maar enorme teleurstelling toen op de 31e dag toch de verdomde kwamen. Nu deze maand precies het zelfde. 24 februari verwachtte ik de (uitgaande van 28 dagen) 21 februari had ik enorme krampen ongesteldheidskrampen zo erg dat ik 2 paracetamols heb ingenomen. S`nachts schreeuwde ik het even uit van een stekende pijn weer rondom mn lies! Verder zeer gevoelige tepels gewoon de standaard symptonen als je ongesteld moet worden. Ik heb toen een ovu test gedaan (was het enige wat ik in huis had) wel 3 dagen voor mn NOD en 2 strepen! niet even dik Vrijdag hield ik het niet meer en heb stiekum zonder dat mn man het wist een test gehaald 2 dagen voor mn NOD gestest en dacht oh geen streepje dus begatief. Maar ik wilde na 5 minuten net dat ding in de prullenbak gooien en dacht toch echt iets te zien heel vaag maar toch. Toch weggegooid, na een uur weer eruit gevist weer bekeken vaag streepje, weer ering gegooid weer eruit en ga zo maar door! Maar goed gister duds geen vandaag ook helemaal geen teken van ! ik wil mezelf niet zo voor de gek houden als de vorige maand want geloof me het was echt een vette teleurstelling. 2 jaar lang ben je keurig netjes optijd ik bedoel een keurige cyclus van 28 dgn geen dag te laat en dan ben je een keer overtijd en dan is het echt een teleurstelling. Mijn man was zo erg teleurgesteld dat hij eerst begin te schelden tegen mij de hoorn op de haak gooide en na 5 minuten weer terug belde om zijn excuses aan te bieden! Pfff ik weet het echt niet meer waar is mijn lichaam in godsnaam mee bezig?
Misschien wil je te graag zwanger worden dat je daardoor soms overtijd bent? Ik zelf ben 3 maanden overtijd nu ik kan me redelijk indenke hoe jeje voelt. Wel vervelend dat je vriend er zo van over de zeik was dat hij begon te schelden! sterkte
Dat is balen meid. Soms doet je lichaam wel eens rare dingen. En als je iets zooo graag wilt ga je ook geloven dat het dan eindelijk zover is. Ik wens je alle succes toe en inderdaad jammer dat je man zo fel reageerde maar het is natuurlijk ook frustrerend voor hem. Blijf toch positief meid, jullie tijd komt hopelijk ook snel. Groetjes Vanilia