Overtijd! niet zwanger?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jessieke, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessieke

Jessieke Lid

17 aug 2006
    17
    0
    0
    Hallo,

Maandag was mijn NOD, daar ben ik tamelijk zeker van omdat ik weet door de ovulatietesten wanneer mijn eisprong is geweest. Maar nu dus al 3 dagen overtijd. Gisteren een zwangerschapstest gedaan van cb maar die gaf aan "niet zwanger". Ik ben al sinds mei 2006 gestopt met de pil en heb altijd al tamelijk regelmatige cyclussen gehad tussen de 31 en 36 dagen. Wat moet ik hier nu van denken?

2. Niet meer actief

hoi meid
    misschien even een paar dagen wachten en dan nog eens een test doen
    succes
    hopelijk is het raak ;)

3. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Hè meid balen zeg! Misschien over een paar dagen nog een keer testen.

Heel veel succes!

4. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    ik snap je wel een beetje hoe je je voelt want ik zelf teste bij mn eerste zwangerschap pas na een week overtijd te zijn positief dus misschien nog ff wachten en daarna positief......
    Ik zal voor je duimen meid!
    Succes!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Misschien test je idd wat later positief, dat zou kunnen..
    ik ken het gevoel ook, want ik was laast ook flink over tijd. helaas, na 2 negatieve testen kwamen toch de :evil:

6. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi

ik heb precies hetzelfde "probleem" heb gisteren hier ook al gepost met "Durf niet te testen". haha uiteindelijk toch dankzij de meiden hier de moed gevonden om te testen en ook ik had een negatieve test, van eigen merk drogist. ik had dinsdag mijn NOD en ik ben ook vrij regelmatig ongesteld geweest na stoppen met de pil in september vorig jaar.

Ons motto wordt: zolang we nog geen rode duivels zien kan het nog raak zijn! meid we houden gewoon vol toch ;)

jij bent wel al tijdje langer bezig dan ik dus ik hoop extra voor jou dat je over paar daagies positieve test hebt!

groet
    van een Bubbletje in hetzelfde schuitje....

7. Jessieke

Jessieke Lid

17 aug 2006
    17
    0
    0

8. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoihoi,

uhh nee heb geen idee wanneer mijn eisprong(en) zijn, voel er in de regel niets van zeg maar dus das wel lastig ja.
    Ik hoop ook niet dat je een ronde overslaat, wordt allemaal zo verwarrend vind je ook niet? het zou wel kunnen misschien dat verhaal over in ene ronde overslaan heb ik vaker gehoord van anderen hier op het forum...tja er zit toch niets anders op dan afwachten vrees ik.....

we zullen het weten binnenkort hoe het afloopt.... ;)

groet
    Bubbletje

9. Jessieke

Jessieke Lid

17 aug 2006
    17
    0
    0
    Hier ben ik weer. Vanddag 4 dagen overtijd, nog steeds geen menstruatie!
    Heb zojuist een testje gedaan en deze is weeral negatief, snap er helemaal niks meer van! Ik ga zondag nog eens een test doen en als deze dan nog negatief is dan ga ik maandag wel eens bij de dokter langs.

vele groetjes,

Jessieke

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik weet precies wat je doormaakt. Ik zit ook al 3 dagen te wachten, heb ook al getest maar negatie f (ben ook altijd heel regelmatig). Ik zou zeggen, zolang de ongi niet doorkomen is er nog hoop... niet opgeven hoor!

11. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi

nou geef de moed nog niet op hoor ik heb inmiddels 5 dagen na mijn nod vanmiddag toch echt een positieve test gedaan hoor! gewoon even afwachten nog! ik had de eerste test gedaan dag na NOD met eentje van eigen merk (Idyl drogist ofzoiets) en nu vanmiddag met clearblu waarbij toch echt een plusje te voorschijn kwam!

hoop dat je ook alsnog positieve test in handen hebt

groet
    Bubbletje

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Gefeliciteerd! Bij mij blijft het momenteel nog onduidelijk al dat de kans op ongi groter aan het worden is...

13. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Bubbletje van harte gefeliciteerd! en geniet ervan!

liefs

14. Jessieke

Jessieke Lid

17 aug 2006
    17
    0
    0
    Hallo Bubbletje,

Proficiat met je zwangerschap!

Ik heb vandaag nog een testje gedaan, inmiddels al 6 dagen overtijd en nog steeds een negative test. Ik begin de hoop nu toch stilaan op te geven hoor. Morgen ga ik eens langs bij de huisarts om te horen wat die ervan denkt. Ik hou je nog op de hoogte!

groetjes en geniet van je zwangerschap!

Jessieke

15. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi

jeetje das balen zeg die onzekerheid! ja nog geen ongi geeft misschien nog beetje hoop toch?

Heb je verder last van rare kwaaltjes ofzo? of dat ook totaal niet?

tja misschien kan je huisarts kijken wat er aan de hand is, hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meid! sterkte!

groetjes
    Bubbletje

16. Veke3107

Veke3107 Lid

20 okt 2006
    72
    0
    0
    Mechelen
    Hoi,

Ik zit in hetzelfde onzeker schuitje. Nu een week overtijd en negatief getest. Heb wel harde buik en last van borsten. Of zit het tussen de oren?

Ga nu nog wachten tot vrijdag en dan nog eens testen.

Succes allemaal!

17. roosjes

roosjes Lid

26 feb 2007
    14
    0
    0
    hoi allemaal,

ik had vorige week woensdag mn NOD en zit nu nog steeds zonder O.... maar die stomme test geeft aan: niet zwanger. heb met de gyn gebeld die zeggen wachten tot vrijdag en dan testen en of ik nu wel/niet dan een positieve test heb, sowieso als ik niet ongi ben even bellen. heeft iemand dit ook wel eens gehad? bij mn eerste was ik een paar dagen na NOD dik aan de plus op de test en nu heb ik buiksteekjes, gevoelige borsten en duizeligheid en ik kan er nixs mee want de test zeg nee het is niet zo.

groetjes roos :rolleyes:

18. Shirina

Shirina Lid

28 jan 2007
    12
    0
    0
    hey dames ik weet hoe jullie je voelen ik heb het ook ben nu al een tijdje over tijd en heb vorige week een test edaan van de kruidvat en die gaf negatief aan ik weet het ook niet meer dit is nu mijn 8 ste ronde

19. roosjes

roosjes Lid

26 feb 2007
    14
    0
    0
    hi inmiddels 7 dg verder en daarstraks een heel klein beetje slijm en rozig bij het vegen en tja ik zit nu helemaal in 2-strijd: of ik word vandaag/morgen giga ongi of dit was heel misschien een innestelings... tja bij mn eerste had ik ook ergens tussendoor rozeverlies en ook heel weinig maar ja toen zat ik nog voor NOD en nu na NOD, wat is je lichaam toch een vreemd ding.

ik hou jullie op de hoogte! :rolleyes:

20. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hoi ik ben zelf ook regematig na mijn mk. nu ben ik al 3 dagen overtijd en ook al gestest maar negatief. heb wel een lichte kramp gehad op de dag van mijn ongi maar verder niets alleen een beetje pijnlijke borsten en veeeeeel zin om te eten. het ene moment koud en dan weer warm.

Deel Deze Pagina