18 dagen overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by JoHe, Mar 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JoHe

JoHe Niet meer actief

Wanneer kan ik er van uit gaan dat ik niet zwanger zou kunnen zijn?
    Ik ben al 18 dagen overtijd en heb al 3x negatief getest.
    Ik weet niet of naar de dokter gaan zo verstandig is na het lezen van het verhaal van Lela, omdat die assistente had gezegd dat ze maar nog 2 weken moest afwachten. HELP heeft iemand goed advies voor mij?

2. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @ JoHe: uitgaande van je langste cyclus ben je "pas" 5 dagen overtijd. Ik denk dat je de pil nog niet ontwend bent. Je bent in december gestopt, toch? Als je twee weken overtijd bent, moet je even aan de bel trekken bij de huisarts (dat duurt nog 1,5 week) Die kan misschien wel helpen als je nog niet spontaan ongesteld bent geworden. Geef het nog even de tijd.
    Succes met wachten (dat is wel het moeilijkste!)

3. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ikwas mn vorige ronde ook heel veel dagen overtijd, maar de dokter geeft je niet snel iets om ongesteld te worden want dit zijn puur de verschijnselen van dat je de pil nog niet uit je lichaam hebt... Ik ben wel wezen bloedprikken dan heb je meer zekerheid dan de gewone testen want misschien heb je een laat eitje gehad!
    Succes! Ik weet dat wachten lang kan duren! ;)

4. JoHe

JoHe Niet meer actief

@ daam
    mijn cyclusbanner staat bereknd op een cyclus van 35 dagen, dus die 18 dagen kloppen wel.

5. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @JoHe: als je nog aan het ontpillen bent, kan je cyclus lang duren. Voor hetzelfde geld heb je nu pas je eisprong, dus lekker blijven klussen!
    Alleen wanneer je je ei daadwerkelijk hebt gespot en je bent meer dan 14 dagen verder (14DPO), weet je pas zeker dat je echt overtijd bent.
    Sterkte met wachten...
    En bij echte onzekerheid gewoon ff de HA bellen.

6. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Loopt de banner dan niet meer verder dan 40? (of kan ik niet meer rekenen :oops: ) Dan zou ik even een andere banner aanmaken. Misschien iets op www.lilypie.com

7. JoHe

JoHe Niet meer actief

Ik heb 2 februari de laatste keer ongi gehad...volgens mij heb ik een ongi overgeslagen nu. als ik een nieuwe banner maak bij lilypie dan, staat er weer dag 18 van 35, maar mijn oude banner had een cyclus van 35 dagen. en daar was ik nu al 35 dagen overheen...klopt deze banner nu of ben ik nu gek het worden?

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Ik ben op 28 januari voor het laatst ongesteld geworden. Zit dus een beetje in "hetzelfde schuitje.." Wachten duurt lang he.. Ik ben zelf nog niet naar de dokter geweest. Ik heb zelf het gevoel dat het weinig zin heeft. Maar als het echt nog veeel langer gaat duren dan ga ik wel een keer naar de dokter denk ik. Volgend weekend wil ik nog een keer testen, want je weet t nooit..

9. JoHe

JoHe Niet meer actief

Ja het duurt erg lang....nog maar een beetje klussen....misschien dat er een sprankje hoop is......

10. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Als je denkt dat je een menstruatie hebt overgeslagen (dat kan) Kun je ook een banner van 70 dagen maken (2x35) óf 35 dagen optellen bij 2 februari en dan vanaf daar je banner laten tellen. Bij Lilypie gaat ie inderdaad uit zichzelf weer overnieuw tellen dus dan klopt ie wel bij de tweede optie. Alleen deze banner telt dus niet de dagen overtijd.

11. JoHe

JoHe Niet meer actief

hihihihi snap er niks meer van...ik laat het zo wel staan. bij die oude banner klopte het dus wel. ben nu gewoon weer zeg maar zonder ongi weer op de 18de dag van mijn cyclus van 35 dagen.....ik ben een beetje blond af en toe...maar volgens mij moet het nu klopppen. dat denk ik dan.

12. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja het kloppppppppt nu hihihihi :) ;)

13. richmomo

richmomo Actief lid

Jul 22, 2006
    125
    0
    0
    hier ook nog steeds geen ongi en word er gek van dan wil je graag kinderen maar kun je niet van je lichaam op aan.
    ik heb vanaf september tot mn laatste ongi getempt op de bekende site ingevuld en zou ik maar 1 keer een ei hebben gehad in al die manden. ik heb ovulatie testen gedaan geeeeeen eeeeen positief zelfs niet op de dag dat de site mn ei aan geeft

14. JoHe

JoHe Niet meer actief

De onzekerheid is gewoon erg, wanneer komt die ongi nou ? maar we hopen allemaal dat we snel een positief testje in onze handen hebben. Ik hoop voor al onze klussers dat het snel mag gebeuren. En voor alle zwangere onder ons Gefeliciteerd!
    Ik wacht nog even af en hopelijk komt mijn ongi weer een beetje in regelmaat binnenkort.

15. JoHe

JoHe Niet meer actief

:rolleyes: waar blijven die :evil: :evil: nou !
    55 dagen geleden alweer...en nog steeds niets te zien.
    :-s wachten wachten en nog eens wachten.....Please give me a sign [-o<

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Ik zit vandaag op dag 60... Echt lang!

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    vroeg em al af hoe het met je gaat meid echt lang

18. JoHe

JoHe Niet meer actief

nou dan kunnen we allebei elkaar de hand geven zo ver zitten we niet uit elkaar met onze overtijd daagjes

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Inderdaad! Nou hier weinig veranderingen verder. Wel een hoge temp nu en hele zere tepels. Jij symptomen?

20. JoHe

JoHe Niet meer actief

nee, niet echt. Alleen twee BH's kapot, ze waren te eng het worden. en mijn buik ziet raar uit, beetje opgezwollen.

Share This Page