hi allemaal laatste update, nu er is waarschijnlijk wel sprake geweest van zw, vanochtend met verschrikkelijke buikpijn wakker en uiteindelijk naar ha geweest. ze hebben bloed getest en morgen een echo en dan weet ik meer. tis nu redelijk te doen de buikpijn, verlies stolsels en veel bloed. wat is het fijn om vrouw te zijn :.)
@ Roosjes Ik hoop dat je vandaag wat meer weet. Inderdaad vrouw zijn is niet altijd even makkelijk met al die verwarring die ons lichaam kan veroorzaken @ shirina Gefeliciteerd... geniet van het zwanger zijn. Voor de dames nog in onzekerheid ik zal voor jullie duimen, over ruim een week zit ik waarschijnlijk in hetzelfde schuitje van wachten op de tjes
Ik heb vanmorgen getest en helaas negatief. Ook geen vaag streepje. Verwacht dat mijn ongie dus wel zal komen. Jammer
hoi allemaal Zoals je ziet 7 dagen overtijd (langste cyclus ooit). Net 2 tests gedaan (kruidvat en cb) en allebei negatief! Van mij mogen die duivels nu komen, dan kan ik er weer helemaal voor gaan in de volgende ronde..... Jullie allemaal veel succes met testen! (en klussen!) Liefs,
Ik heb met matcare getest, en vanwege het feit dat je 4 dagen voor je NOD kunt testen, heb ik nu niet zoveel hoop meer. Maar als ik uitga van mijn langste cyclus, dan moet mijn NOD nog komen (maar ook binnen 4 dagen) Ik ga maar afwachten...
heykes dames ik kom jullie ook nog wa gezelschap houden, vandaag 5 dagen overtijd en ook nega getest. maar het rara is dat ik niet het gevoel heb dat mijn ongi gan komen.vorige keer heb ik op 4 dagen met een lichte straat posi getest maar het heeft toen niet mogen zijn. ik hoop voor iedereen dat we snel een posi test hebben. straks naar de ha voor een bloedtest.
ik hoop gewoon dat ik te weinig hcg heb. ik hoop dat ik snel de uitslag weet van de bloedtest. dan kan ik verder gaan want nu houdt dat je altijd bezig . het zit constant in je hoofd.
Ik ken het gevoel ja. Kan het ook niet uit mijn hoofd zetten, maar er kwam zo snel een horizontal streepje te staan bij mij dat ik het me niet kan voorstellen dat er later alsnog hcg in mijn urine zit....
hi anders stresskikkers :.) hoop dat bij jullie alles goed is! de echo gaf aan dat alle andere oorzaken uitgesloten zijn en de ha gaf aan missed abortion dus tja ik hou nog even buikpijn maar verder gaat het wel. ik vind het heel jammer maar beter niet goed en nu weg dan later, dan wordt het veel moeilijker dikke knuf
hi andere stresskikkers :.) hoop dat bij jullie alles goed is! de echo gaf aan dat alle andere oorzaken uitgesloten zijn en de ha gaf aan missed abortion dus tja ik hou nog even buikpijn maar verder gaat het wel. ik vind het heel jammer maar beter niet goed en nu weg dan later, dan wordt het veel moeilijker dikke knuf
hey damens busy busy het hoeft niet gelijk te betekenen dat je je nod krijgt geef de moed niet op ik was 3 weken over tijd en heb na 2 weken over tijd negatief getest en 3 weken positief dus het hoeft niet altijd negatief te testen ik wou niet eens meer testen omdat ik tog had verwacht dat me nod kwamen veel succes
Hoi allemaal, Nog steeds geen verandering in de stand van zaken hier... @ roosjes: Wat erg van die missed abortion! Je hebt wel gelijk dat als het dan gebeurt het beter vroeg kan zijn dan laat, maar dat neemt niet weg dat het alsnog heel erg is! Ik hoop dat je er niet al teveel buikpijn van hebt. Sterkte! @ shirina: gelukkig er is dus nog hoop. bedankt voor je berichtje, ben gelijk weer een beetje vrolijker
Ik heb ook elke dag, vooral in de ochtend dat ik denk dat mijn ongi komt. Vanochtend hele lichte rose slijm op w.c. papier.... Verwacht niet meer dat ik zwanger ben Heb nooit zo'n lange cyclus gehad.
houden zo die cyclus kan langer......oftewel wegblijven! de buikpijn hangt er nog steeds en het valt me eigenlijk goed tegen, ben nog steeds af en aan duizelig en verlies niet zo veel bloed meer. rustig aan dan breekt het lijntje niet :.) duim voor jullie
Heej meiden! Ook ik zit met hetzelfde 'probleem'..... Nu al een dag of 5 overtijd en de test wijst negatief uit! Normaal gesproken heb ik altijd dezelfde cycles! Om gek van te worden! Heb de dokter gebeld en die zegt dat ik moet afwachten...en dat duurt dan zo lang! Bloedtest gaan ze zeker nog niet doen werd mij verteld, helaas! So coun't me in op de wachtlijst voor 'wat gaat er gebeuren?' ....
heey meiden ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat.. was van de week totaal niet lekker.. misselijk moe en lamlendig.. 4 maart was 28 dagen dus ben benieuwd allemaal haha.. nog niet ongesteld alles kan nog..