9 en 10 DPO soms roze slijm, innesteling? 11 DPO negatieve test.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mwalibahati, Sep 17, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mwalibahati

Mwalibahati Actief lid

Jul 2, 2022
    221
    279
    63
    Female
    Paraveterinair
    Hallo dames,

Dit is mijn eerste berichtje op het forum.
    Ik ben op zoek naar een beetje geruststelling. Ik heb denk ik een wat ongebruikelijke situatie en daarom vind ik het ook heel moeilijk om in te schatten wat ik kan verwachten. Ik zal het even uitleggen.
    Ik heb in april mijn spiraaltje (Kyleena) laten verwijderen nadat we hebben besloten om voor een derde kindje te proberen. Sindsdien heb ik elke cyclus ovulatietesten gebruikt om inzicht te krijgen in mijn cyclus.
    Ik heb een vrij late eisprong, telkens rond dag 17/18 een positieve test in de ochtend (CB) en dan aan het einde van die dag flinke steken en krampen van de daadwerkelijke eisprong. Vervolgens heb ik de afgelopen 5 cycli telkens een zeer korte LF gehad, tussen de 6 en 8 dagen. Maakt het zwanger worden natuurlijk heel erg moeilijk.

Deze cyclus had ik op dag 17 mijn positieve ovu test, en in de avond de (zeer pijnlijke) bijbehorende kramp en steken van de eisprong. Vanaf dag 12 telkens om de dag geklust, en dus ook die avond van de eisprong (ook nog 2 dagen erna). Genoeg kansen in elk geval!

Rekening houdend met de normaal gesproken korte LF, had ik verwacht afgelopen donderdag (9 DPO) al ongesteld te worden. Dat is niet gebeurd. Ik had aan het einde van de dag ineens wat meer afscheiding, en dat was licht roze gekleurd. Ik verwachtte dus alsnog ongesteld te worden (hoewel dat normaal gesproken begint met bruinverlies wat al heel snel overgaat in bloedverlies). Gisterochtend nog steeds geen menstuatie, en gedurende de dag weer af en toe wat super licht roze afscheiding, verder niks. Vandaag zit ik dus al op 11 DPO (persoonlijk record, hihi) en heb ik vanochtend een zw test gedaan (KV early) maar die was negatief.
    Ik heb al sinds het begin van de week gevoelige borsten, ben erg snel vermoeid, hoofdpijn wat komt en gaat en licht in mijn hoofd soms. Vandaag ook met vlagen licht misselijk rond etenstijd.

Ik heb het vermoeden dat de licht roze afscheiding mogelijk van een innesteling kan zijn, maar had wel al eerder symptomen. En ik heb normaal een korte LF, maar nu dus nog steeds geen rode duivels! Ik ben dus wel voorbij mijn NOD, maar die is bij mij dus veel vroeger dan bij de gemiddelde vrouw.
    De hele situatie is gewoon erg verwarrend! Als ik maandag nog steeds geen menstruatie heb, test ik natuurlijk weer. Maar is er iemand die een zelfde soort ervaring heeft gehad, en wel zwanger bleek te zijn? Heb ik gewoon te vroeg gestest?

Sorry voor het lange verhaal...

Loveblooms likes this.

Share This Page