Hallo dames, Mijn man en ik wilde vrij snel aan een 2e beginnen, na lang wikken en wegen toch besloten nog even te wachten. Nu had ik gister mijn menstruatie verwacht.. niets. Net een test gedaan en wat (binnen 5 min) eindigde in een uber, mega, super tuur streepje. Rose of grijs niet te zeggen, je ziet gewoon dat er een streepje probeert door te komen..maar echt benoemingswaardig is het niet. Feiten: - Geen voorbehoedsmiddelen op condooms na. Geen gescheurde geconstateerd om het zo te zeggen, en naar mijn weten is het gewoonweg niet mogelijk. - Geen regelmatige cyclus, meestal wel rond de 28 dagen..niet veel langer. Heb geen kwaaltjes, het enige wat me opviel was de hoeveelheid haaruitval weer sinds eergisteren.. Ben wel een beetje misselijk, maar heb super slecht geslapen, en op de een of andere manier ben ik dan wel vaker wat misselijk. Ben normaal niet iemand die snel denkt zwanger te zijn -nu overigens ook niet- maar die test.. het knaagt wel een beetje. En weet ook wel dat jullie me niet kunnen vertellen wat het is maar misschien toch ervaringen en even lekker van me afschrijven
Spannend! toch nog even afwachten en misschien verschillende testen doen? Al is die van cb best duur.. Toch zeggen "ze" dat een streep een streep is! Succes!
Misschien nog even twee daagjes wachten en dan nog een kv2v5 doen? (vanwege toename HCG per 48u) Op zich zijn die wel betrouwbaar en tenminste niet zo duur. Misschien toch iets mis gegaan met een condoom, maar hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid
Bedankt meiden. Ja het zou ook een indroog streep kunnen zijn, dat denk ik tenminste. Mijn vriendin zag hem na even turen, dus ja duidelijk was hij niet. Het was een k2v5 test.. inderdaad vrijdag nog een doen. Hihi, ja het lijkt mij dat dat dan wel zou opvallen met een condoom, maar je weet het nooit.
Nou nog steeds geen menstruatie te bekennen, vannacht wel wat krampjes gehad dus wie weet vandaag.. morgen ochtend anders nog een x testen haha. Houd het spannend.