Overtijd nog zeer drukke baby normaal?

Discussion in 'De bevalling' started by sung, Oct 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Eva is mijn in buik altijd heel erg druk geweest, totdat mijn vliezen braken, toen had ze geen ruimte meer om te bewegen ;). Dat was trouwens met 41 weken.
    En ze is buiten mijn buik ook altijd druk en beweeglijk geweest, de eerste 5 maanden ook heel erg onrustig. Nu is ze nog steeds erg druk en beweeglijk, maar echt supermakkelijk!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Slijmprop verliezen betekent niet automatisch ontsluiting. Je kunt de slijmprop ook al heel vroeg verliezen en dan kun je soms nog tijden moeten wachten voor de weeen beginnen of de vliezen breken... niet om je de put in te praten, maar goed, reken er ook niet te hard op dat je dan DUS bijna van start kunt gaan met de bevalling, want dan valt dat straks weer zo tegen :(
    Maar goed, hopelijk volgt het bij jou wel een beetje vlot op elkaar, ;)

3. sung

sung Actief lid

Oct 19, 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    Hoi hoi,

Ik reken er ook niet op hoor, vroeg het me eigenlijk alleen af en kon er vrij weinig over vinden. Ik ga van ongeveer 12 uur uit. 'Ze' zeggen dat de ontsluiting ongeveer een cm per uur is en dan nog twee uur persen. Maar ik heb ook verschillende verhalen gelezen van vrouwen waarbij het veel langer duurde...
    Hopelijk valt het achteraf gezien allemaal mee. Je moet er wat voor over hebben he? :D

Ik vind het fijn om te lezen dat er meer vrouwen zijn die ook van die drukke ukkies in hun buik hadden. Hopelijk schoppen die van ons niet meer tijdens de persweeen etc. Lijkt me zeker extra pijnlijk... :cry:

4. raspberry

Nou, idd, :( Zit ik ook niet op te wachten.
    De kleine hier wordt wel steeds rustiger trouwens. Heb haar vannacht helemaal niet gevoeld, gisteravond rond een uur of 10 tot een uur of 11 heeft ze flink liggen feesten en pas vanochtend om 7 uur weer een beetje en daarna is ze om 8 uur weer begonnen...
    Ze zeggen dat dit het ritme is dat ze straks ook hebben, nou, van mij mag ze dit ritme aanhouden hoor! :) Hele nachten doorslapen vind ik niet erg straks, dat is me nu niet gegund, dus.... (ben nu minimaal om de anderhalf uur wakker vanwege toiletbezoek, pijn in m'n heupen enz).

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    mijn dochter was met 40 weken ook nog zo druk! Niet normaal dacht ik, maar wel dus.
    Ze kwam met 40 weken + 4 dagen.

6. sung

sung Actief lid

Oct 19, 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    Hoi hoi,

Ik ben gister bevallen en ja hoor, tijdens de weeen was meneer ook nog lekker aan de gang, haha.
    Gelukkig heb ik er tijdens de persweeen niks van gevoeld, of lag hij toevallig stil.
    We zijn zo dolgelukkig met Milan!

7. raspberry

He super! Ik dacht al zoiets, omdat het even erg stil was van jouw kant, :)
    Gefeliciteerd! Hopen dat ik snel volg, :)

8. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Van harte gefeliciteerd, Sung!

Share This Page