38+4, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze vanaf het begin verkeerd gemeten hadden (had een hele rommelige cyclus door PCO en toch spontaan zwanger geraakt).
ietsje te vroeg hier.... gelukkig want ik was er wel echt klaar mee om zwanger te zijn.. was ontzettend warm toen..
De bevalling begon met 38+2, maar de baby werd pas met 38 weken + 5 dagen geboren dmv een keizersnede. Het is mijn eerste en iedereen zei dat ik er op moest rekenen dat ze pas met 42 weken kwam. Toch heb ik dat vanaf het begin niet gelooft. Heb altijd 'gevoeld' dat ze ongeveer 2 weken eerder zo komen.
Bij de oudste 40+3 en de jongste was 40+5. Had op zich eerder gekund ivm geplande inleiding ivm diabetes. Maar op 39+6 zat ze er dus nog en zou ik met 40 kunnen worden ingeleid.... ware het niet dat dat de verjaardag van mn vader was. Dus gevraagd of het evt een dag later kon (op vrijdag). Na inwendig onderzoek bleek dat mevrouw ten eerste nog zo ongveer in mn keel zat en ten tweede had ik misschien een vingertopje ruimte.... dus we mochten de inleiding ook over het weekend heen trekken, zo gezegd zo gedaan. Op maandag begonnen met inleiding en op dinsdagochtend vroeg bevallen. Okay geen heftige bevalling hoor.... voor mijn gevoel deden de tabletjes Cytotec niets, hele dag eigenlijk geen last gehad... ja klein beetje harde buiken rond 17 uur. Snachts ging het echt los.
Ohja, de vrouw van mn leidinggevende is tot twee keer óp de uitgerekende datum bevallen en nee... ze is niet ingeleid geweest.
Met 37+2, maar dat was vanwege inleiden. Zonder inleiden zou ze denk ik nog wel een flinke tijd zijn blijven zitten, want ze was nu nog prematuur in gedrag (ademhalen) ondanks de >37 weken.
Onze dochter is geboren met 39 + 1. En nu is het wachten op nummer 2, ben erg benieuwd wanneer zij besluit om te komen. Hoeft voor mij niet lang meer te duren, haha.
41+3.. Maar dan wel met inleiding, anders had die vast nog veel langer gezeten, hij vond het wel prima lekker warm...
Ik heb gestemd op "op de uitgerekende dag",dit scheelde bij beide niet veel namelijk: Bij onze zoon begonnen de weeen de avond voor uitgerekende datum en ben uiteindelijk 1dag na uitgerekende datum bevallen. Bij onze dochter begonnen de weeen de ochtend voor de uitgerekende datum en ben ik 55minuten voor de uitgerekende datum bevallen
De oudste werd geboren 40+5 en de jongste 39+4 en ben. Heel benieuwd wanneer deze kleine zich aandient
oudste dochter na strippen 41.5 jongste dochter eerst met 29 weken weeen.. gelukkig na een weekje ziekenhuis is ze blijven zitten tot 40.3 nu uitgerekend op 1 april we wachten het af
Ik heb gekozen voor 'tot 1 wk overtijd' maar dat was bij de tweede. De eerste is spontaan met 39+5 geboren