Nou net weer bij de gyn geweest om het onderzoek opnieuw te laten doen, dat ging de laatste keer niet goed omdat er teveel bloedcellen bijzaten want ik heb een heel gevoelige baarmoedermond...dus de uitslag daarvan weer 3 wkn afwachten maar goed hij dus weer van binnen kijken alles ziet er mooi en goed uit vraagt ie "kunt je zwanger zijn"ik zeg ja hehe dat hopen we natuurlijk iedere keer weer.. "ja want ik zie wat in je baarmoeder en het lijkt op een vruchtzakje maar dat kan ik niet duidelijk zien"en wanneer ik mijn volgende periode zou krijgen, ik zeg als het weer netjes op tijd is zaterdag, want of het is dus een vruchtzakje wat dus inhoud dat ik zwanger zou zijn, of het is een bloedstolsen van mijn aankomende menstruatie (zaterdag)...nou heb ik de afgelopen week een humeur om op te schieten en wat dat betreft zou het 1e heel goed mogelijk zijn maar mijn borsten zijn ook weer ontzettend gevoelig (pijn) en heb ik weer hele grote harde schijven (weet ff niet hoe je die dingen anders moet noemen ) wat gewoon zeer doet als je het aanraakt of op je buik ligt... had liever gehad dat ie niets had gezegd want had me er op ingesteld gewoon mijn periode te krijgen (door mijn gevoelige borsten) maar nu toch ineens weer hoop van "zou het toch echt?"" net toch gauw een test gedaan, maar ja negatief natuurlijk gewoon met een normale apothekerstest....middag urine en voor nod dus ja pff balen dit zeg.... normaal zit ik er niet zo mee en heb ik zoiets van zie het wel net zoals ik het nu weer had er vanuitgaande dat ik door mijn borsten gewoon ongesteld zou worden...nu zit ik echt in spanning zeg....begrijp nu wel veel beter de rest hier...
Hey Smoekie, kan me voorstellen dat het nu super moeilijk is om nuchter te blijven. Ik hoop dat de gyn het goed heeft gezien en dat het een vruchtzakje is. Moet je nog terug naar de gyn? Veel succes ermee, groetjes Hope
Hoi Smoekie, Jeetje, wat een onzekerheid allemaal. Wel jammer (en begrijpelijk) dat je vandaag al meteen een zwangerschapstest hebt gedaan. Nu voel je je weer teleurgesteld, terwijl dat misschien helemaal niet nodig is. Beter had je morgenvroeg een test kunnen doen. Maar ja, dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Ik hoop dat je het toch een beetje positief in blijft zien. Je hebt dus toch wel kans om gewoon fijn zwanger te zijn. Kop op meid. Ik weet dat het moeilijk is, dat wachten en die onzekerheid. Ik duim in ieder geval voor je dat het raak mag zijn. Liefs, Jaycey
dankjullie wel meiden, er zullen er genoeg zijn die wel weten dat ik best wel nuchter ben, maar nu op dit moment had ik liever gehad dat ie zijn mond had gehouden en gewoon had gezegd dat de rest er goed uitzag... tja en dat testen was ook tegen beter weten in dat weet ik ook wel maar ja, ergens denk je toch op zo'n moment als ie het goed gezien heeft zal er mischien ook wel genoeg hcg zijn ....denk dat dit de 1e keer is vanaf dat we bezig zijn dat ik nu echt met spanning uitkijk naar mij menstruatie, of nee juist niet natuurlijk.... zullen 2 lange dagen worden denk ik... jullie horen het in ieder geval gauw genoeg
He Smoekie, wat irritant zeg!! Je zult inderdaad helas moeten afwachten.....Was het allemaal voor het overige goed??
de uitslag moet ik nu weer 3 wkn op wachten, maar mijn baarmoedermond bloedde in ieder geval niet dit keer, dus dat vondt ik zelf al een geruststelling eerlijk gezegd, en zowel mijn baarmoeder als mijn eierstokken zagen er goed uit en hij kon ook zien dat de eisprong uit de linkereierstok kwam, wat dus idd wel klopt....en ja nu afwachten of het idd een vruchtzakje is wat hij gezien heeft of dat het een stolsel is van mijn menstruatie die ik zaterdag moet krijgen (of niet natuurlijk )
Hee Smoekie, vooralsnog gaan we er gewoon vanuit dat het een mooi vruchtzakje is geweest. Ik wist trouwens niet dat je eventuele bloedstolsels voor de naderende menstruatie dan ook kunt zien. Nee meid, ik ga er vanuit dat het een mooi bevrucht eitje is. Laat je het ons wel meteen weten als je positief getest hebt? Ik ben erg benieuwd.
wist ik ook niet jaycey...hij vroeg ook eerst of ik zwanger zou kunnen zijn omdat het op een vruchtzakje leek, maar omdat ik dus zaterdag mijn periode moet krijgen zou het ook nog een bloedstolsel kunnen zijn?? ik wist ook niet dat je dat kon zien maar goed blijkbaar wel dus...kan niks anders dan proberen nuchter te blijven wat ik normaal gesproken dus wel ben maar wat nu wel heel erg moeilijk is even...komt bij wat ik al zeg dat ik de hele week al een ontzettende *&^%$#* bui heb om op te schieten, zelfs nu...kan gewoon totaal niks hebben...moet me echt inhouden om het niet op de kids af te reageren dus wat dat betreft zou het heel goed kunnen maar mijn borsten daarentegen voelen dus weer zoals afgelopen maand en toen werd ik na een week ongesteld.... kan niks anders doen dan hopen dat het idd een vruchtzakje geweest is..moet volgende week testen zegt ie (als ik zaterdag niet mijn periode krijg) maar dat houd ik toch niet vol, had nu al heel stom met middagurine getest met een gewone huisapothekerstest die testen volgens mij pas vanaf je nod dat stond niet in de beschrijving...dus mocht ik het zaterdag niet zijn, uithouden tot de week erop kan ik toch niet, en mocht het idd zo zijn dat ik het uit kan schreeuwen van de daken moet ik bellen om een afspraak te maken voor begin september...we zullen zien...
@ smoekie... Verdikkeme zeg!! Weet je waar ik met mijn kop niet bij kan he?? Dat die gyn niet ffkes bloed laat trekken...kleine moeite en binnen een uur weet je of je zwanger kan zijn...dat zien ze wel aan de hoeveelheid hgc in je bloed... Ik kan me daar zo boos om maken dat hij dat niet ff laat doen!! Meid..ik ga heel hard meeduimen voor je dat je bezwangert bent... En nuchter blijven kan nu niet zo he meis... Ik zweef wel met je mee!! Hier ook nog niks van duivels of wat dan ook te herkennen...licht misselijk na eten of drinken...op mijn tetters naast de gewone blauwe aders nu ook allemaal kleine rode bloedadertjes...en darmkrampjes... Ik mag 1 dag eerder testen dan jij... Pak je me hand Smoek....Zweven we samen! Liefs,
Bedankt meiden, jullie zullen ongetwijfeld (samen met hubsepups) de 1e zijn die te horen , zien krijgen hoe en wat zaterdag Tja ninetje ik heb er zelf geen erg in gehad anders had ik het wel gevraag, maar ik denk dat omdat ik zo dicht tegen mijn periode aanzit hij zoiets zal hebben gehad je weet het snel genoeg?? Ik weet het niet stom dat ik het niet gevraagd heb Vindt het gewoon jammer dat ik mezelf nu misschien wel blij zit te maken met een dooie mus . Ik de nuchterheid zelf (behalve op mijn vrijdagse borreltjesdag dan) zit hier nu nog erger geïrriteerd te zijn dan de hele week bij elkaar . Heb trouwens je hand vast, maar we zitten nu wel heel erg hoog he succes ook met testen he, enne bedankt meid
@smoekie.... Kom je hebt gelijk meis...ik snap je helemaal dat je bang bent dat je jezelf blij maakt met iets dat niet zo blijkt te zijn... We gaan wat lager zweven...misschien valt de klap dan iets zachter... Klote dat afwachten he...stomme is...door de spanning ga je ook weer meer roken en dat willen we nu net niet! Maar jah laten we daar maar niet over uitwijden...
nee idd ff niet nee heb zojuist trouwens via de webwinkel zwangerschapstesten besteld, en het geld via spoedboeking over laten maken zodat ik de testen mischien nog voor mijn nod in huis had, ging ik bellen om te vragen of zij toevallig met een andere financiële instelling werken of dat zijzelf direct het geld op de bank over gemaakt krijgen, want veel bedrijven werken weer met een zogenaamd tussenpersoon dat zij ook het geld weer moeten doorstorten, en dan had ik naar de apotheek gegaan om daar maar een test te halen voor zaterdag, nou vriendelijkheid ten top...wat denk je, de beste man stuurt ze direct al op..dus ik heb ze zeker morgen in huis....
Das nog een service meis... Voordeel is dat deze man vast heel goed weet wat er speelt...is niet voor niks hier bij deze site aangesloten! Goed he..voor nu gaat alles voorspoedig smoek... Wie weet voorteken?? Liefs,
laten we het hopen mijn hersens draaien overtoeren op het moment voortekens geloof ik niet echt in, alhoewel het wel aanlokkelijk is om daar nu mee te beginnen ik vondt het zo lief dat ie zei "ik stuur ze vast op" weet ik tenminste zeker dat ik ze morgen binnen heb, en ach denk dat ik zoals ik nu ben morgen mijn plas opvang en in een bekertje wegzet in de ijskast en zodra ze morgen binnen zijn toch gelijk er een tegenaan ga gooien.... heb net op internet zitten kijken bij de ontwikkeling van het begin en ja als je dan echo foto's ziet van vrouwen die op dat moment 4 wkn zwanger waren (wat ik dus ook zal zijn als het zo is) dan ziet het er wel hetzelfde uit maar ik probeer echt me voor te houden dat het waarschijnlijk een stolsel is wat zich op wacht heeft gezet voor zaterdag (liegen kan ik he hahahaha hoop er steeds meer op)