gynacoloog

Discussion in 'Zwanger worden' started by poeipoei, Dec 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    ik heb een vraag, wij zijn nu een half jaar bezig om zwanger te raken (van de 2e heb zelf al een zoon van 10 jaar) en samen hebben we een dochtertje van 23 maanden. nu willen we graag nog een kindje als dat mogelijk is. Ik zelf loop al 7 jaar bij de gynacoloog onder controle omdat 7 jaar geleden ik in pap 3b zat met me uitstrijkje ben hiero ook voor geopereerd. nu was ik afgelopen oktober weer voor controle (moet 1x in het jaar een uitstrijkje laten maken) nou heeft mijn gynacoloog voorgesteld dat als ik in januari nog niet zwanger ben om mijn baarmoeder enzo door te spoelen....... heeft iemand van jullie daar ervaring mee. volgens me gynacoloog is dan alles schoon zodat ik misschien sneller zwanger kan worden.
    hoop op reacties
    groetjes monique(alias poeipoei)

2. moniek1979

moniek1979 Actief lid

Sep 14, 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    ik zou het niet weten, maar wens je veel sterkte met alles en dat 2007 maar een vruchtbaar jaar mag zijn!

3. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi moniek
    dank je wel en ik wens jou ook een heel vruchtbaar 2007

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je gyn bedoelt een hsg? of niet?
    want die heb ik gehad.. 3 maanden geleden, ben nog niet zwanger. dus of je er sneller zwanger van word? ze denken dat de vloeistof die gebruikt word eventueel je meer vruchtbaar maakt. De ene gyn zegt van wel (de mijne) en de andere (van meiden op het forum) niet.

groetjes

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denk ook dat je de HSG bedoelt....
    Net wat Natasja zegt....succes meid!
    Elmo

6. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    bedankt voor jullie reactie terug
    ik heb geen idee of het hsg heet
    ik ga in ieder geval in januari de gynacoloog
    bellen en zal het vragen . of ik moet op oudjaarsdag zwanger worden want dan heb ik me eisprong hahahahah
    groetjes monique(alias poeipoei)

Share This Page