Dit is de link van mijn eerste tempkaartje. Ik moest gaan tempen van de dokter om mijn eisprong op te sporen. Laatste paar dagen van mijn vorige cyclus had ik ook nog getempt op 37,3. Nu is er nog helemaal niets van te merken ik ben zo bang dat het weer zo'n lange ronde gaat worden. Eerst was ik nog wel positief over dat tempen maar nu als ik naar dat grafiekje kijk word ik er echt depri van! Helemaal omdat je er nog 2 weken bij op moet tellen voordat je ongie gaat worden.
hihi, volgens mij gaat er iets niet helemaal goed hoor! Als ik die link inklik krijg ik mijn eigen temp.kaartje te zien !
JA enorm balen van die lange cyclus. Ik denk dat je lichaam nog moet wennen, maar ik zie wel dat je cyclus telkens langer wordt. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Mocht deze cyclus nou weer nog langer zijn dan je vorige dan zou ik eens naar de huisarts gaan....
Bedankt nog voor de vorige reacties, ben in de tussentijd lekker weg geweest en ben doorgegaan met tempen. Bovenstaande vervolg op de vorige. Ik heb nu sinds afgelopen maandag iets wat bruin verlies. Begon na de seks en is nu nog steeds ietje. Heb net weer een testje gedaan maar daar kwam niets uit. Zou ik dan nu toch ongie gaan worden? Bruin verlies is heel anders dan anders voordat ik ongie word. Heb ik op dag 21 mijn eitje gehad? (paar dagen voor mijn laatste ongie tempte ik steeds 37,3)