pijnlijke borsten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nana81, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana81

    nana81 Lid

    30 aug 2007
    42
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben op 1 augustus gestopt met de pil. Nu ben ik op 4 augustus ongesteld geworden. Eigenlijk wouden mijn man en ik eerst mijn cysles weer op gang laten komen, maar nu is het condoom gescheurd. Op zich niet zo'n probleem, maar nu zit ik met een paar vraagjes?
    - Ik heb sinds 4 dagen pijnlijke borsten, ik ben 1 keer eerder gestopt geweest met de pil, maar toen had ik er geen last van. Kan dit duiden op een zwangerschap?
    - De vorige keer dat ik gestopt was met de pil duurde het 3 maanden voordat ik weer ongesteld was geworden, ik weet dus niet hoelang mijn cysles nou duurt. Ik was toen gestopt vanwege beeïndigen van een relatie en ben na 3 maanden bij de 1e menstuatie weer begonnen.
    - vanaf welke datum kan ik proberen te testen?
    Ik hoop dat u mijn vraag kan beantwoorden.
    met vriendelijke groeten,
    Jolanda
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi nana81,

    Als we tellen vanaf een normale cycles van 28 dagen dan zou dat betekenen dat je 1 sept weer moet menstrueren. Gebeurt dit niet dan kan je maandag testen. GEvoelige borsten kunnen ook wijzen op een naderende menstruatie. Dus geduld is een schone zaak.

    Imke
     
  3. nana81

    nana81 Lid

    30 aug 2007
    42
    0
    0
    dank jevoor je antwoord. Vandaag heb ik een test gedaan. Deze was negatief. Alleen ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Ik wacht dus nog maar rustig even af.
     

Deel Deze Pagina