Hooi allemaal, Ik ben 17 februari gecuretteerd daarna werd ik na 33 dagen weer ongesteld. Mijn normale cyclus voor mijn mk was precies 28 dagen altijd. Zoals jullie op FF kunnen zien zit ik nu op dag 29 van de cyclus en ben nog steeds niet ongesteld. Ook lijkt deze temp weer erg op die toen ik zwanger was; 36.8,36.8,37 graden. (kaartje van december) kijk maar vanaf de oranje streep op het plaatje: Ben ik nu overtijd of nog niet? Dagt misschien dat ik zaterdag pas overtijd ben aangezien FF aangeeft dag 18 eisprong plus 14 dagen is zaterdag? Heb wel al de heele dag en gisteren avond buikpijn en het gevoel dat ik ongi moet worden. Maar men temp ging vanmorgen tot verbazing juist omhoog?? Iemand ervaring? Liefs
Hoe goed het er nu ook uit ziet het kan gewoon beide kanten nog uit. Duim iig voor je dat je weer zwanger bent. Ik zou iig niet je oude kaartje gaan vergelijken met deze, ze zijn nooit hetzelfde volgens mij. Wanneer wil je gaan testen?
Je kaartje ziet er opzich goed uit. Als het kruis klopt zit je nu op 11dpo, dus nog niet "overtijd". Je kan een testje wagen maar het kan zijn dat hij negatief aangeeft en je toch zwanger bent. Om zeker te zijn zou ik wachten tot 14 dpo dan moet je toch wel een goede duidelijke test hebben meestal, of anders zal rond die periode anders je ongi wel komen. Tempkaartjes zijn elke keer weer anders, dus daar zou ik me niet al te erg aan vast houden
haha okee dan weet ik dat. Zaterdag ga ik dus een test doen.. Pfoe word wel moe van dat wachten ben al zo ongeduldig... Heb wel de heele tijd krampen,pijnlijke borsten(aan de buitenkant), niezen (klinkt raar had ik bij men vorige zw ook),kan niet meer slapen en ben 2 uur voor men wekker al wakker, misselijk met vlagen en last van obstipatie.. Maar vraag me af of dit door menstruatie komt. kan natuurlijk ook.. wachten dan maar weer hihi liefs
Als de dip op 5 dpo klopt, zou je best al een test kunnen wagen. Vandaag zit je op 12 DPO en zaterdag op 14 DPO. Het ergste dat kan gebeuren is een negatieve test toch?
Ow dat wisst ik helemaal niet waar staat die dip ddaan voor? Ik heb expresss nogg geen tests in huis gehaald want anders kan ik het niet laten liggen. Ga zonddag of zaterdag testen denk ik haha Maar wat is die dip dan?
Het ziet er nog steeds mooi uit hoor! En een dip kan komen van een innesteling. De 1 heeft dit wel (een dip) en de ander niet... ik heb ook wel eens dipjes gehad rond die periode maar was niet zwanger. Hoop dat het voor jou een mooie innestelings dip is geweest
een goed teken is dat ik nog niet ongesteld ben Zat net men boekje van de vorige zwangerschap te lezen om te kijken wat voor symptomen ik ook al weer had.. En ja hoor er stond dat ik vooral last van krampen had. Nu heb ik ook al 4 dagen elke dag lichte menstruatie krampen heb egt wel 20 keer gedacht dat ik ongi ging worden.. Maar ik wacht nog af het kan ook zijn dat men ongi gewoon niet goed door komt en dat ik van de week nog ongesteld wordt.. Ga denk ik wel uit van 33 want dat was mijn eerste cyclus na de mk ook.. Mag van man lief vanavond testen (hij wil er altijd bij zijn) hahah liefs
Lief dat je het vraagt, ga om 22:00 testen want heb heel weinig gedronken vanmiddag.. Dus nu heel veel gedronken en even 2 uurtjes wachten tot mijn urine weer geconcentreerd is. Laat het jullie zeker weten wat de uitslag is