clear blue digitaal

Discussion in 'Zwanger worden' started by Rachel82, Sep 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik heb net de clear blue digitaal gedaan, en in het venster bleef hij maar knipper dus toen haalde ik het staafje eruit, en toen stonden er 2 blauwe strepen net als bij een gewone tets zeg maar, wie heeft de clear blue digitaal ook gebruikt, en weet wat die 2 streepje betekenen die je op de strip ziet die je uit de digitale houder haalt?

Ik hoop dat iemand mij iets kan vertellen hierover, alvast bedankt.

2. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    De twee streepjes betekenen niets. Je moet echt wachten tot het schermpje een digitale boodschap geven. ook als je niet zwanger bent komen er twee streepje op het staafje.

3. Ok thanx, had vanochtend een test gedaan van kruidvat, en die gaf een heel licht streepje maar echt super licht, dus ik twijfel nog, ga morgen of deze week nog maar een keer een test doen.

4. henriet

henriet Actief lid

Jul 22, 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ik zou er nog even 2dagen tussen laten zitten want je hcg hormoon verdubbelt om de 2dagen.

5. Ik had gelezen met de dag, ik ga iniedergeval dan wel donderdag of vrijdag even testen. Thanx voor de tip. :D

6. pol

pol Actief lid

Sep 25, 2006
    270
    0
    0
    Spannend hoor, succes!

7. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hij blijft soms een hele tijd knipperen. dus je moet gewoon ff wachten tot er staat 'zwanger' of 'niet zwanger' in de gebruiksaanwijzing staat geloof ik ook wat er komt ze te staan als de test niet werkt.
    succes! spannend!

8. Ik zal het morgen nog een keer doen of donderdag ochtend, bedankt voor de tips!

Share This Page