meiden, moet ff wat kwijt. ben geheel tegen mn eigen geloof in vanochtend toch gaan testen. Afgaande op mn vorige cyclus en die daarvoor zou mn NOD gister geweest moeten zijn, maar het was deze maand beetje onduidelijk wanneer mn eitje was, omdat ik een aantal dagen behoorlijke ovulatiepijn heb gehad. Vandaar dat ik mn banner op de langste dag heb gezet. heb aardig wat symptomen en voelde me vanochtend weer helemaal niet lekker en dus toch die test gepakt.... al hoewel ik zelf altijd het hardst heb geroepen dat je niet voor NOD moet testen. het clear blue gebruikt en totaal onverwacht kwam er een heeel licht streepje en dus een plus ..... beetje van de kaart dus. Het was wel heel licht hoor, maar mn vriend zag het ook. Nu heb ik al 2 MK gehad, waarvan ik beide keren vlak voor of na de postieve test bloed heb verloren en het uitendelijk beide keren dus ook mis is gegaan, dus voor mij wordt het nu pas echt spannend.... ik ben zo bang dat het toch niet zo is en ik gewoon de komnde dagen toch ongi ga worden.... duimen jullie met me mee dat het nu eindelijk eens goed mag gaan.... dank voor jullie luisterend oor. Liefs, Daan
gefeliciteerd!!!bij deze ga ik heel hard voor je duimen dat het blijft zitten en je straks een gezond kindje in je armen kan houden!! liefs donky
Ik stuur je een hele berg HCG... Zo heet dat zwangerschapshormoon toch? Mijn duimpjes draaien overuren
Hoi Daan, Ik heb dus vanochtend hetzelfde gedaan en verwachte er eigenlijk niets van. Ook ik heb twee maanden geleden na een positieve test een MK gehad. Vroeg maar toch... Dus nu vanochtend een tweede streepje, alleen durf ik nog niet te juichen ivm evt. toch bloeden.. Maar duidelijk is ie wel.. Liefs Britt
Daan en Britt, je weet wat ze zeggen: een streepje is een streepje, dus... Kan me voorstellen dat jullie niet te vroeg willen juichen. Ik had precies hetzelfde. Ik had me zelfs voorgenomen om pas te testen als ik anderhalve week overtijd zou zijn (op dat moment ging het de vorige twee keren mis) maar ja... kon me niet inhouden. Gelukkig gaat deze keer alles goed, misschien is dat een klein hart onder de riem voor jullie. Ik duim voor jullie dat alles lekker blijft zitten waar het zit en voorspoedig zal groeien tot een lief kindje over een paar maanden! Veel sterkte en groetjes, Wendy
Thanks meiden...wacht igg even tot maandag af..dat in mijn offieciele NOD. en dan ga ik echt juichen als het goed is gegaan. En dan natuurlijk weer een moeilijke periode..iedereen net als ik zegt "nu lekker genieten". Nou dat duurt nog wel even.. Liefs Britt
oh lieve meiden, onwijs bedankt voor jullie reacties. ik weet het nog steeds niet hoor. ik ga er nog maar niet van uit. het streepje was wel vager dan die van Britt. Ben nu op mn werk, dus kan er niet meer naar kijken, maar na een uurtje was ie ook nog wat vager geworden. Al heb ik dat op de site van de week al meerdere keren gelezen. Ik probeer met beide benen op de grond te blijven, weet dat ik te vroeg heb getest en dat het nog alle kanten op kan en probeer dus nog maar niet uit te gaan van een zwangerschap.... al voelt het wel zo hoor.... pffff.... ik word gek.... de komende dagen worden en zijn in ieder geval errug spannend. Britt, denk wel dat ik jou kan feliciteren, want er is een duidelijke streep te zien hoor meis. Ik snap goed wat je voelt, dus mn duimen draaien ook voor jou. Liefs, Daan
Hoop voor ons beide dat alles goed is en dat we mooie 9 maanden tegemoet gaan..(oh dan nog 8).. Ik duim ook voor je meis... Liefs Britt
het zou wel erg mooi zijn he Britt, als we het nou eens echt mee mochten maken ..... hou je op de hoogte. Liefs, Daan
Ja echt spannend..hou jullie op de hoogte. Moet alleen morgen nog werken en dan vakantie tot 13 okt. Had vrijgevraagd omdat ik het risico niet wilde lopen dat het mis gaat. Maar kan geen vrij krijgen. Moet morgen vliegen van 4.45 tot 16.30 Langste vlucht...echt irritant.. Liefs Britt