Hoi hoi! Ik zit inmiddels op cyclusdag 33. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt dus verwachtte mijn ei ongeveer 16 mei. Echter had ik toen niet het idee dat ik vruchtbaar slijm had. Een week later ineens wel. Een week lang vruchtbaar slijm gehad. Ik had mijn nod dus anders afgelopen vrijdag, maar ik begin te twijfelen. Testen blijven voor alsnog negatief, maar de menstruatie blijft uit. Ik weet dat ik niets anders kan doen dan afwachten. Toch maakt het me heel onzeker... als de menstruatie weg blijft, wanneer zal ik dan een test doen? Ik testte bij mijn jongste zoon ook pas na 12 dagen licht positief en bij de mk ook veel later pas. Ik geloof na 17 dagen toen pas een knaltest te hebben gehad...
Ik zou ervan uit gaan dat je cyclus dit keer langer is. Ik ben ook heel onregelmatig en meestal 2 weken na vruchtbaarslijm word ik pas ongesteld. Ik zou zaterdag nog een keer testen.
Ik denk dat je ervan uit moet gaan dat je cyclus langer is deze keer. Wellicht is dat ook gebeurd bij je vorige zwangerschappen, aangezien je toen pas laat positief testte.
Dank je wel voor de reacties. Tja dan waren ovulatietesten toch wel handig geweest dan wacht ik het af en schuif mijn nod naar aankomend weekend
Ik zit met het zelfde probleem, geen ovulatie testen gebruikt en daar baal ik nu wel van.. 18 mei vruchtbaar slijm gehad, die week daarvoor de hele week was het van onderen heel nat (heb ik altijd als mijn ei er aan komt) Nu al langer dan een week last van een vervelend zeurend gevoel onder in mijn rug. En soms steken in mijn li-borst. Had dus verwacht dat ik afgelopen maandag mijn menstruatie zal krijgen (weet het dus niet zeker) maar tot op de dag nog niks te bekennen (gelukkig) .. Vandaag getest maar witter dan wit .. Hopelijk weten we binnen kort waar we aan toe zijn !
Nou dat zou inderdaad erg fijn zijn. Vervelend hè, die onzekerheid. Laten we hopen op het beste. Maar ben dr bang voor... Aan de andere kant, als het toch niet raak is, laat het dan maar snel komen. Dan kunnen we in ieder geval weer verder.
Hoi dames Ik heb precies hetzelfde. Hele onregelmatige cyclus. 3 maanden geleden een mk gehad en daarna 2 keer een cyclus van ongeveer 3 weken gehad nu ben ik al een paar dagen "overtijd" 2x getest allebei negatief maar wel pijn in mn onderbuik, lies, begin gevoelige borsten te krijgen en hoofdpijn, en veel witte afscheiding. Ik heb echt geen idee wanneer ik weer moet gaan testen. Durf niet meer zo goed haha
Hoi dames. Hier een beetje hetzelfde probleem 3 maanden terug een bbz gehad zonder operatie. Toen een keer normaal ongesteld geworden en nu zou mijn menstruatie dinsdag moeten zijn begonnen en ben nu 3 dagen 'overtijd' en een paar negatieve testen verder. Wel zere borsten net als met de bbz maar verder niks noemenswaardig. Zware twijfel of het mijn verwarde cyclus is of ik zwanger ben (waar ik niet van uitga door de testen)
Hoi dames..wat vervelend he al die onzekerheid. Ik ben zelf ook heel onregelmatig ongesteld om gek van te worden ik heb deze maand wel ovulatietesten gebruikt en gaf op dag 27 (21mei)van mijn cyclus een positief resultaat.. Ik zou nu dus misschien overtijd kunnen zijn maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.. Wel heb ik al sinds afgelopen zaterdag last van mijn borsten.. Vind het wel lastig ik wil heel graag een test doen aan de ene kant maar aan de andere kant wil ik toch nog even afwachten
Hoi dames..wat vervelend he al die onzekerheid. Ik ben zelf ook heel onregelmatig ongesteld om gek van te worden ik heb deze maand wel ovulatietesten gebruikt en gaf op dag 27 (21mei)van mijn cyclus een positief resultaat.. Ik zou nu dus misschien overtijd kunnen zijn maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.. Wel heb ik al sinds afgelopen zaterdag last van mijn borsten.. Vind het wel lastig ik wil heel graag een test doen aan de ene kant maar aan de andere kant wil ik toch nog even afwachten
Wanneer stopte het vruchtbaarslijm?? Vaak komt je ei een paar dagen daarna. Grote kans dus dat je nog niet overtijd bent
Ok. Nou het vruchtbaarslijm kwam dus rond 23 mei en duurde een week. Als we er ff vanuit gaan dat je eisprong dan 4 dagen na de start was zou dat op 27 mei zijn geweest. Je nod is dan rond 10 juni, maar zou ook wel iet layer nog kunnen zijn. Nu een test doen op 10 dpo zou nog te vroeg kunnen zijn. Ik zou wachten tot 10 juni en dan een test doen als de ongi nog niet is gekomen. Succes
Hoi Evy.... kom ik je hier toch ook weer tegen bij je eigen topic. Hopelijk heb je gauw duidelijkheid.. Graag praat ik even mee, omdat ons NOD-topic een beetje leeg loopt en ik toch graag een beetje advies van anderen wil..... Even kort mijn verhaal... ik ben 29 jaar... 12 jaar samen met mijn man en sinds eind 2014 gaan wij voor een kindje. Mijn cyclussen waren voor de pil al onregelmatig, maar nu kunnen ze er ook wat van. De eerste drie waren 36 - 30 en 35 dagen... ik had dus de verwachting dat het tussen die dagen zou schommelen, maar helaas... de vierde ronde duurde het 49 dagen. Momenteel zit ik in ronde 5..... ovulatietesten gebruikt en ik had een positieve test op 10 mei (cd. 25) ..... als ik dan uitga dat ik 19 dagen erna een menstruatie zou moeten hebben, ben ik nu toch wel een weekje overtijd denk ik.... Mijn cyclus duurt nu al 52 (!!!!) dagen. Erg lang.... en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Testen blijven omowit.. * Wie kan mij adviseren? Graag hoor ik wat jullie zouden doen? Naar de huisarts en vragen om een bloedtest? * Wie heeft dit ook meegemaakt en testte later nog positief?
Ben je gestopt met testen nadat hij positief was?? Een posi ovutest is geen garantie dat het eitje ook daadwerkelijk ook springt helaas. Vaak probeert je lichaam het na een aantal dagen nog een keer waardoor je weer een posi test krijgt. Ik zou het nog even een weekje aankijken. Als je dan nog niet ongi bent of een posi test hebt dan ff een bezoekje aan de huisarts brengen.
Nee, ik heb er nog één keer na getest. Toen was de piek al voorbij! Wat zou de huisarts dan kunnen/willen? Of moet ik dan zelf aansturen op een bloedonderzoek ofzo?
Hey SJ86. Wat leuk dat we elkaar weer hier zien! Haha! Nou heb ik jou test vanochtend voorbij zien komen op het nod forum. Ik hoop dat hij mooi op gaat lopen. Ik zit inmiddels op cyclusdag 37. Nog steeds geen spoor van menstruatie, maar ook geen positieve test. We wachten het rustig af. Ik denk toch dat mijn ei later is gesprongen dan verwacht aangezien ik 15 dagen geleden veel vruchtbaar slijm had. Een week later dan verwacht terwijl ik haast geen slijm had toen mijn ei er hoorde te zijn. We wachten het af. Al begint het me wel te frustreren. Vooral omdat de laatste drie rondes mijn cyclus 22-29-23 dagen waren. Pfff....