Overtijd! Of toch niet :/

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door evy3000, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Evy... ik begrijp je frustratie!! Maar..... geen bloed = moed he?!
    Klinkt zo makkelijk, maar je kent mijn verhaal.
    Op CD53 een licht positieve test in handen..
    Het kan allemaal!! Ik hoop voor je dat je snel een tweede streepje ziet!

2. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar Evy. Ik volg je topic al een paar dagen in de hoop iets te lezen waar ik ook iets aan heb.

Ik heb 15 dagen geleden een positieve ovulatietest gehad. De dag erna was hij ook weer negatief. Ik heb altijd een LF van 10/11 dagen. Vorige week had ik best wat krampen en dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Maar inmiddels zitten we 4/5 dagen over mijn NOD en is er nog geen druppel bruin of rood te zien. De Kruidvat testen blijven spierwit. Ik heb geen idee wat mijn lichaam aan het doen is. Iemand een idee?

Die onzekerheid is echt vervelend! En ik doe juist ovulatietesten zodat ik weet wanneer ik (niet) ongesteld moet worden.

Voor jou is het helemaal lastig, omdat je geen ovu-test hebt gedaan en dus niet weet wat je wanneer kan verwachten. Hopelijk heb je gelijk met het vruchtbaar slijm!

3. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Nee dus ik heb er nu ook spijt van dat ik geen ovulatietesten heb gebruikt. Nou gok ik op mijn slijm en dan zal het ei inderdaad bij mij ook 15 dagen terug zijn ipv 22 zoals ik eerst dacht. Ik weet ook niet wat er bij mij aan de gang is. Ik hoop dat jij ook snel weet waar je aantoe bent. Hou je ons op de hoogte?

4. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Spannend dames!!!

Deel Deze Pagina