Hallo? Heb even advies nodig. Ben nu mega ongi geweest jippie! Wie mijn verhaal kent is dit een goede teken. Ik heb nu eidelijk na een jaar ongeveer een cyclus van 28 dagen. Heb deze keer zoveel gevloeid dat tampons niet genoeg was en heb veel maandverband moeten gebruiken.. En daar kan ik niet zo goed tegen en nu heb ik last van onderen lijk op een schimmel. Maar heb alles in huis om het te verhelpen. Maar maak me toch zorgen over het klussen en over de condtie van mijn vagina. De zaadjes komen dan ook niet in een gezonde omgeving terrecht. Heeft er iemand ervaring mee. Moet ik me niet zo zorgen maken? BAH BAH ik balen man. Groetjes de balende slaapzak
volgens de verloskundige hier kan het geen kwaad om gewoon medicatie te gebruiken ( let wel tegen mij zei ze canesten.. niet die eien) ennh het kan op zich ook geen kwaad om het te laten voor wat het is...Ik persoonlkijk heb het gevoel dat de zaadcellen sneller kunnen sterven door het hoge zuurtegraad.. maar ik ben geen dokter.. ik weet dat als je zwanger bent je kind wel spru kan overhouden eraan >... erg lastig voor de baby maar niet ernstig..
Hey, Oke fijn om te horen. Ik baal gewoon. Alles zit gewoon tegen. we zien het wel. groetjes slaapzak
als je nu al je medicatie gebruikt ben je er over een dag of 9 wel vanaf of iig dat je minder last hebt met klussen. alleen moet je partner ook zich ff laten nakijken want het is besmettelijk anders blijven jullie elkaar besmetten.
de kans dat de man besmet word is minder dan 10%... dus valt best mee hoor kuur duurt 3 dagen dus rennen!
Ik krijg gewoon een tabletje om in te nemen. Werkt super snel. Kuur van 3 dagen is wel lang.. Maar gelukkig heb je nog 9 dagen!
nou maar die kans is er wel mijn mannetje had het wel gekregen nml,. en ik kreeg vaginale pillen juist omdagt ik zwanger wou worden en ook een zalfje. Mijn mannetje kreeg een zalfje .