Hoi allen, Na een half jaar een cyclus van precies 28 dagen kan ik wel zeggen dat ik een zeer regelmatige cyclus heb. We zitten inmiddels in ronde 12 voor een tweede kindje... en moeten dus flink geduld hebben. Alle mogelijke symptomen zijn elke maand voorbij gekomen en mijn lichaam heeft me soms gigantisch voor de gek gehouden... Maar... nu ben ik voor het eerst officieel overtijd. En tsja, dan moet je testen, toch? Nu heb ik gistermiddag (op NOD) getest met een Kruidvat 2v5 en die was hartstikke negatief. En nu denk ik dat ik niet zwanger ben... want een Kruidvattest meet volgens mij al best vroeg hcg.... En mijn ervaring is: negatief blijft negatief.... Zeker als je niet vroeg test. En ik heb geen test meer in huis, dus kan ik ook niet testen (ook wel goed...) Mijn symptomen: - Al zeker vier dagen last van mijn maag, of iig rond mijn maag. En ook buik. Geen pijn, maar beetje zeurderig gevoel. Ook weer anders dan menstruatiepijn. - Af en toe steekjes in buik, zij en tepels. - Hele dag honger. Maar na het eten last van boeren en licht misselijk. - Erg moe. - Heel veel waterige afscheiding. Tsja, het klinkt allemaal hoopvol... maar waarom dan nog geen positieve test? Ik ben ook bang voor een teleurstelling hoor. Maar ik ga er maar vanuit dat ik misschien een langere cyclus heb... Maar het blijft gek! Ik heb al het huis schoongemaakt om mijn hoof leeg te maken en 'in de hoop' dat mijn ongi doorbreekt, zodat we weer verder kunnen... Maar nee. Wat vinden/denken jullie? Wat zouden jullie doen? Ik snap dat jullie niet kunnen zeggen dat ik zwanger ben hoor, maar praten is al fijn
Dubbel... Bij mij waren symptomen juist dat er niets was. En wanneer ik nergens last van had was het raak. Een witte test zegt nog niets, bij mij waren de testen pas na een paar dagen overtijd te zien. (Ook van kruidvat) Dus afwachten, en binnenkort weer testen!
ik zou morgen testen wand hcg verdubbeld om de dag !! Verder advies heb ik eigenlijk niet !! Succes X x
Thnx meiden. Ik wil sowieso in de ochtend meteen testen, maar heb nu geen test in huis. Dus dan wordt het donderdag. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook weinig symptomen. Nu voel ik me wel gewoon anders... Maar het is afwachten... Helaas!
Bij mijn eerste zwangerschap was mijn cyclus ook heel regelmatig. Ik testte op NOD negatief. Heb toen een paar dagen gewacht (hoe ik dat ooit volgehouden heb...) en testte toen ineens wel positief. Ik zou het dus zeker morgen of overmorgen nog eens proberen!
Ohh positieve verhalen.... ik ben heel benieuwd! Liefst zou ik morgen testen. Maja, ik zou het goed van mezelf vinden als ik nog een dagje wacht haha!
Oh wat lastig hè! Ik ben ook overtijd. Heb op vrijdag 7 nov een echo gehad waarop een eitje te zien was van 20 mm. Je zou dus verwachten dat ik afgelopen weekend of uiterlijk gisteren ongesteld zou zijn geworden. Maar nee. Vanavond getest - negatief. Geen idee wat ik ervan denken moet!
Met ochtendurine dan maar?? Zo vervelend he die onzekerheid.... Ik heb ook totaal geen menstruatiekrampen! Alleen wat last van maag en steekjes..... Op dit moment is het rustig in mijn lijf. Voel je iets Norki Maki?
Hey! Wat fijn een reactie... want delen is toch wel fijn! Ik voel helemaal niks. Denk elke keer dat ik mijn menstruatie aan voel komen maar eigenlijk voelt het ook anders. Geen krampen of steken zoals normaal maar wel een onrustig gevoel. Verder geen symptomen niet van een menstruatie maar ook niet van een zwangerschap. Feit blijft dat ik de 7e een eitje had van 20mm dus ja?! Kan geen andere verklaring bedenken waarom het uitblijft... Maar feit blijft een negatieve test!
Dus als ik het goed begrijp helpen ze je al in het ziekenhuis? Hoe lang zijn jullie bezig? Regelmatige cyclus? En wel eens overtijd geweest?
Meid, in2012 deed ik een kruitvat test, die knalde, liep goed op en was duidelijk.. nu, zelfde testen, één dag na nod pas duidelijke streep.. Ik zou over 2dagen en dan met ochtend urine nog eens testen.. succes!
En het kan toch dat je een latere innesteling hebt gehad... Mocjt je zwanger zijn. Ik denk dat ook bij mezelf. Ik begin steeds meer goede hoop te krijgen namelijk..... Waarom zou ik ineens overtijd zijn? Al zoveel maanden 28 dagen! En nu is dag 29 ook voorbij....
Ik had bij mijn vorige zwangerschap een posi kruidvattest voor nod. Wel heel licht. Maar eigenlijk weet ik niet eens zkr of jet wel voor mn nod was. Had soms een 28 daagse, dan weer een 32 daagse cyclus. Ik testte toen op dag 30 positief.
Ja want heb uit mijzelf een onregelmatige hele lange cycli en dus maar paar een paar keer een eisprong per jaar. Slik medicatie om alles te laten groeien. Sinds deze medicatie goed is afgesteld heb ik elke keer een cyclus van rond de 31 dagen. Enfin, vrijdag 7 november een eitje van 20 mm. Die zou springen of net was gesprongen. Groeide allemaal erg goed dus zou uiterlijk zondag/maandag moeten zijn gesprongen. Dat weekend en dinsdagochtend had ik steken op de plek waar het eitje zat.... Je zou toch zeggen dat hij is gesprongen. Inmiddels dag 32 en geen positieve test, geen menstruatie.
Dan heb ik goede hoop voor je alleen denk ik late innesteling en dus later aanmaak hcg... Ik duim dat je morgen iets ziet op de test... Ik ga nu lekker slapen. Morgen weer een dag (hopelijk zonder menstruatie). Slaap lekker! Niet te veel piekeren!
Lief van je. Ik help het je hopen. Onrustig gevoel in mijn onderbuik komt en gaat. Is het een menstruatie of iets anders?! Sucks die onzekerheid! Jij ook succes en slaap lekker. Morgenochtend laat ik weten wat de stand van zaken is. Jij ook?
En al getest? Ik heb last van ochtendmisselijkheid... Ik test denk ik vanmiddag al. Het moet nu toch echt testbaar zijn. Of ik word nog ongi... maar oh wat neemt mijn lichaam me dan in de maling!! Hopelijk voor jou positief nieuws!!