Overtijd... Spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BabyNijn, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL

Heel frustrerend!! Zo onduidelijk allemaal.
    Ik word zo terug gebeld door het ziekenhuis!

2. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend. Ik ga test halen zo. Ik moet het gewoon weten. Ik nen echt niet lekker en het heeft volgens mij niks meer met naderende ongi te maken!

Succes zo! Ik hoor het wel!

3. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Spannend hoor, ik duim met je mee :)

4. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Spannend dames!
    Ik ben ook "overtijd" en negatief getest vanmorgen :(!
    Al 20 rondes cyclus van 27/28 dagen en de laatste was 30 dagen. Nu op dag 29 en voel vanalles. Heb zoveel symptomen dat ik goed kon huilen bij de test vanmorgen ;) haha.
    Ben al paar dagen zo misselijk als wat, kan niet eten, lust ineens geen koffie meer (en ik hou der zo van) heb rare buikpijn en m'n borsten doen zeer van binnen. Kan goed dat alle symptomen bij de zenuwen horen en dus ook het uitblijven van mijn menstruatie haha.
    Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik de dokter bellen voor een bloedtest!
    Ben benieuwd naar je test BabyNijn, ik duim met je mee!

5. leutjj

leutjj Niet meer actief

Ik teste op mijn NOD ook negatieve.
    Op de 3de dag ligt positieve. En dag daarna positieve.

Je zou morgen nog een test kunnen doen!

6. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Spannend! Al nieuws?! :)

7. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Negatief! Zucht!
    Ik was in het dorp en dacht echt dat ik ongi was geworden. Voelde vanalles lopen, maar het was afscheiding. Echt waterig.

Nog niets wijzer dus.....

@ Paddt,
    Voor jou ook spannend dus... Klinkt als mijn verhaal!

8. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL

Dit geeft mij dan weer een soortvan hoop. Wist jezeker dat je oertijd was? Regelmatige cyclus?

9. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij al nieuws van het ziekenhuis, Norki???

10. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Oh frustrerend he, witte testen!! Maar de moed niet opgeven :)!
    Ik ga gewoon elke ochtend testen, tot ik ongesteld ben of tot ik een streepje zie. En dan vrijdag of maandag bloed laten prikken want hier word je totaal niet wijzer van, en ik krijg ook het gevoel dat je je zelf alleen maar gekker maakt met de onzekerheid. Ook daar kun je je menstruatie mee uitstellen (onbewust).

11. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook zo. Meestal word ik meteen ongi als ik eenmaal nega getest heb. Dit keer dus niet..... Maar ik heb er weinig verttrouwen in. Ik hoop het wel voor vrijdag te weten. Ik ga eem weekend weg met vriendinnen.... Fijn om te weten of ik wijn kan drinken of niet ;)

12. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig belde het ziekenhuis net! Volgende week gesprek. Ik had al een doorverwijzing gevraagd namelijk bij huisarts.

13. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben al 4 dagen overtijd. Heb vandaag getest met ochtendurine maar nee geen streep helemaal niets en geen ongi pfff word zo moe van biet te weten waar ik aan toe ben

14. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Nee nog niks. Ze bellen niet terug.
    Tot op heden verder geen nieuws. Geen menstruatie te bekennen in de verste verte niet. Ik denk of zwanger (voel alleen niets) of mijn eitje is niet gesprongen maar dat is ook zooo raar gezien de grootte en dat hij elke keer springt met de huidige dosering.

15. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ondanks dat het heel vervelend is voor jou vind ik het wel fijn om lotgenoten te treffen. Dat je niet de enige bent in enorme onzekerheid en verwarring. Was is jouw verhaal?

16. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou mijn verhaal .. ben al een 13 maanden van de pil af en sinds een half jaar fanatiek bezig. Maar wilde maar niet lukke en ben onregelmatig ongesteld (bij de fertiliteits arts is bewezen dat alles tip top is bij mij en mijn vriend) behalve de laatste 2 maanden is het redelijk gelijk 29 dagen.. maar omdat ik deze maand een bloeding had lichter als ongi.. en 15 dagen na begin ongi. Kon die fertiliteits arts me vertelen dat ik een ovulatie bloeding had(dus lijkt me dat me ei gesprongen is.. ) dus dan zou je zegge dat je rond de 14 dagen erna ongi word.. maar nu 19 dagen verder na die ovubloeding en nog niets... ook geen streep :( alleen maar last van veel meer witte afscheiding en pijnlijk tepels en af en toe wat steekjes.. Heb wel meer honger gevoel.. en ben zeeeeeeer humeurig..

17. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Dat zou je dan wel verwachten ja. Wachten is echt klote! Heel veel succes!

18. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks !!

19. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is dir vervelend he die onzekerheid. Ik heb heel veel waterige afscheiding en buikpijn is nu over. Af en toe een steekje voel ik wel....

We kunnen niet meer doen dan afwachten!

20. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen ongi. Test gedaan. Niks. Wat irritant dit, zeg. Inmiddels 3 dagen overtijd. Blijkbaar langere cyclus. Maar waarom ik dan 3 dagen buikkramp heb gehad is een raadsel...

Deel Deze Pagina