Overtijd... Spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BabyNijn, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word denk ik ongesteld vandaag.. :(

2. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Yvet... Veel succes de volgende ronde!

3. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mag ik heel even mijn “ei” kwijt hier…?
    Zondag 23 nov was mijn NOD. Week ervoor allerlei klachten gehad als in maart dit jaar. Toen was ik zwanger maar is het helaas een miskraam geworden bij de 9 weken.
    Ik voelde me grieperig, behoorlijk emotioneel en had een paar dagen verhoging. Bij mij gingen de alarmbelletjes langzaam rinkelen en ik begon eigenlijk steeds meer het gevoel te krijgen dat ik zwanger zou zijn.

Ik heb al sinds de miskraam een cyclus van stipt 25 dagen. Nog nooit in mijn leven later ongesteld geworden of wat dan ook.

Zaterdag de 22e een test gedaan, helaas negatief. Maar goed, we houden hoop…
    Zondag, negatief. Wel positieve ovulatietest gehad.
    Maandag, negatief. Dinsdag, negatief.
    Sinds gisteren wat bruin slijmverlies verloren… Dus weer getest, negatief.

Huisarts had ik dinsdag al gebeld, ik moest het nog even een paar dagen aankijken.. pff!
    Temperatuur zakt niet, blijft schommelen tussen de 37,8 en de 38,6. Normaal zit ik rond de 36,8.
    Nog steeds misselijk in de auto tijdens het rijden, geen honger en als ik wat gegeten heb zoals noodles ben ik super misselijk! Een vol gevoel in m’n buik, vaker plassen en steken in m’n lies.
    Gevoelige/gespannen borsten heb ik niet, maar dat had ik ook niet in maart bij mijn zwangerschap.

Wat denken jullie? Tips?
    Alvast super bedankt!

4. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weinig tips, maar zeker heel spannend en hoopvol! Ik zou gewoon elke 2 dgn weer testen...

Hier heeeel klein btje roze bij afscheiding. Ik denk dat ik vandaag ongi ga worden. Ik ben blij toe! Zelfs na 12 rondes. Wat een vreselijke onzekerheid. Hopelijk met kerst een mooi cadeautje dit jaar en anders met hulp van het ziekenhuis (als die iets doen.... gezien normale cyclus, leeftijd, al een kind etc)...

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    He bah BabyNijn! Maar idd fijn dat je nu zekerheid hebt.
    Succes de komende ronde!

6. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!!

Ja, ik verwacht ook weinig posiviteit na 12 rondes! Ik vraag me af wanneer het dan wel raak is en of er een oorzaak is. Maar mijn gevoel zegt dat we gewoon pech hebben (of dat hoop ik natuurlijk....). Op naar de volgende ronde en nog meer genieten van de mooie dochter die ik al heb!

7. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch nog steeds geen ongi. Alleen dus roze mini veeg, vanmorgen. Bijna niet te zien.

8. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee babynijn.. ik heb vandaag test van clearbleu gedaan en zie een tuurstreep.. zo digitale heb ik gedaan zegt dat ik niet zwanger ben maar zie toch wel een tuurstreep.. morgen maar weer testen.. inmiddels 5 dagen overtijd.. ik heb ook een vraag geopent in dit forum daar heb ik een foto geplaast..

9. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Vervelend meiden! Al dat wachten.
    Hier nog geen menstruatie wel elke keer een onrustige buik al sinds maandag alsof er iets komt maar nee...
    Ik wacht tot na het weekend af en dan maandag verder actie. Toe aan duidelijkheid!

10. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veenbaas ik ken die test niet die jij hebt gebruikt. Balen nog steeds dus onduidelijkheid...

Ik voel ook helemaal geen naderende ongi ofzo. De buikkrampen die ik had zijn al een paar dagen over.... Soms denk ik aan een late innesteling. Maar eigenlijk verwacht ik niet zwanger te zijn.... Afwachten! Bah!

11. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook niet echt meer buikkrampen heel af en toe nog eens.. wel een vreemd gevoel als ik bijv ergens tegenaan leun met me buik tegen het aanrecht ofzo.. nog wel heb ik erg last van me tepels.. ik heb contact gehad met mijn arts in het ziekenhuis en die zegt dat ik maandag nog maar een test moet doen als mijn ongi uitblijft en als die negatief is dan moet ik gelijk afspraak maken voor echo. Ben blij dat mijn arts in het ziekenhuis zo gemakkelijk is in verhouding met sommige verhalen die ik van anderen lees. Maar nog steeds geen dingen voor me ongi te herkenne

12. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ha meiden, we zitten echt in hetzelfde schuitje!
    Wachten ... ik ook maandag pas weer testen!
    Denk niet dat ik zwanger ben maar ja... dat eitje van 20 mm die dan opeens niet zou zijn gesprongen lijkt me ook zo onwaarschijnlijk!

13. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff om gek van te worden he inmiddels ben ik ook bijna zover om de hoop op te geven heb nu al aantal keer negatief getest heb er niet eens meer zin in maar stiekem ook weer wel want ja wat als .... ik heb ovulatiebloeding gehad volgens mij arts.. dus ja lijkt mij ook sterk dat mijn ei niet is gesprongen...

14. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net weer veeg bloed gehad. Het is minimaal maar ik denk dat ik wel ongesteld ga worden. Ik vind het wel best... Breek maar door nu!

15. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja dat is wel heel vreemd... Je had dan toch ongi moeten zijn. Of je hebt een erg late innesteling gehad... Dat is nog een optie? Maar goed, er zijn zoveel wonderen en mogelijkheden... Dat is het lastige haha!

16. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ja want dat eitje van 20mm was op 7 november, dat is morgen 3 weken geleden.. Vermoeden bestaat wel dat ze bij mij wat later springen, als ze wat groter zijn. Maar zelfs dan zou ik nu wel ongesteld moeten zijn?
    Ik vraag me überhaupt af of het kan dat een eitje, als 'ie al zo groot is, alsnog niet zou springen?!
    Late innesteling? En dan... Heb er nog niet zoveel verstand van!

Ik kan me trouwens voorstellen dat je wil dat het doorbreekt ik ben ook een beetje op dat punt, liever duidelijkheid zodat je weer door kan ofzo..

17. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap niks van groottes van eitjes ed. Maar dat ter zijde.
    Nou, als ik het goed begrijp maak je pas hcg aan na een innesteling... maar die is normaal wel binnen een10 dagen na je eisprong ofzo... dus denk dat dat het ook niet meer kan zijn bij jou.... Maja ikweet het ook niet precies hoor. Ik denk dat niemand het precies weet hoe het vrouwelijk lichaam werkt haha.

18. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ik had dat weekend steken tijdens de sex op de plek waar het eitje zat. Dus voelde alsof daar wat gebeurde. Die dinsdagochtend had ik elk keer als ik ging zitten weer steken op die plek. Dus ga er ergens vanuit dat dat met mijn eisprong te maken had. Dus kan gewoon moeilijk geloven dat hij niet is gesprongen. Maar ja... Onder aan de streep een negatieve test en geen menstruatie?! Dan weet je toch niet wat je moet denken?!

Raar vrouwenlichaam inderdaad hihi!

19. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet ongesteld worden vandaag! Alleen in de ochtend waterig met lichtbruinverlies gehad. Tegen de middag was het voorbij, nu geen tekenen meer van een aankomende menstruatie.

20. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte meiden met wachten. Ik duim voor jullie

Deel Deze Pagina