Overtijd... Spannend!

Discussion in 'Zwanger worden' started by BabyNijn, Nov 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ik duim mee! Ook voor mijzelf 😊

2. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

Feb 4, 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Hier ook 5 dg overtijd. 2x getest maar Omo wit!
    Had eergisteren vreselijke steken aan me linker eierstok vermoed ik. Het was iig geen pretje.
    Nu af en toe steken in me borsten en menstruatie achtige krampen
    Vorige week wat bruine afscheiding en deze dag wat meer waterige afscheiding
    Maar goed testen zeggen geen zwangerschap
    Dus ben benieuwd wanneer me menstruatie doorbreekt

3. MaNi

MaNi Lid

Feb 12, 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Goedemorgen dames,

Ik heb normaal gesproken een cyclus van 31 dagen. Nu ben ik begonnen met acupunctuur en mijn cyclus was vorige maand 28 dagen.
    Met een cyclus van 28 dagen zou dit de 5de dag over tijd zijn. Even van uitgaand dat ik een cyclus heb van 31 dagen, dan zou ik nu op dag 2 zitten. Ik krijg steeds meer hoop, omdat ik nog nooit in mijn leven een langere cyclus heb gehad dan 31 dagen en zit nu dus op 33 dagen.
    Mijn borsten zijn gevoelig, alleen als ik er tegen aan ga of op een bepaalde manier lig, ik ben erg moe (maar was ook een drukke tijd), ik voel me iets sneller geïrriteerd en heb een raar gevoel in onder buik. Sinds gisteren zit het links, maar niet bij eierstok, maar zo veel mogelijk links in de venusheuvel. Het doet geen zeer, maar voelt anders.
    Ik heb vanochtend een test van het Kruidvat gedaan (de early) en nog steeds niks, ben zo teleurgesteld en weet niet wat ik er van moet denken. Wie heeft dit ook gehad??

4. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Uhm... Volgens mijn berekening ben ik 5 dagen overtijd. Woensdag negatief getest. Nu wat bloedverlies maar dit voelt niet als menstruatie. Normaal heb ik echt altijd kramp en last van mijn buik als mijn menstruatie doorbreekt. Het was ook niet veel. Ik snap er niks van...

5. MaNi

MaNi Lid

Feb 12, 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Hoi Norki,

5 dagen al :( wanneer heb je voor het laatst getest dan woensdag??
    Of test je elke dag?? Ik ga morgen ochtend weer testen.
    Ben nog nooit over tijd geweest, dus krijg wel hoop, ondanks dat ik zo bang ben weer teleurgesteld te worden.

Succes en hoop dat je straks een positieve test hebt

6. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Woensdagochtend getest, negatief. Nu een dag of 5 overtijd ja.
    Maar om half 1 en half 4 helder rood bloedverlies. Enige gekke is dat ik er totaal geen buikpijn of kramp bij heb, zoals normaal!
    Maar ja, aan de andere kant wel het gevoel dat het nog door gaat zetten.. Word heen en weer geslingerd

En jij dan? Hoeveel overtijd en nog helemaal niet getest?

7. MaNi

MaNi Lid

Feb 12, 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Maar dan kun je morgen wel weer testen toch? Vind knap dat je do en vanochtend niet getest hebt. Ik las net dat de testen van de action goed zijn en maar 1,50 euro voor 2. Wist niet eens dat ze dat verkochten
    mmm je zou denken dat je ongesteld bent geworden, maar ik zou voor de zekerheid testen, wie weet is het wel innestelbloed? Of kan dat nu niet meer?? Ja ken dat gevoel

Als ik naar vorige maand kijk ben ik ook 5 dagen over tijd, maar alle maanden er voor was mijn cyclus 31 dagen. Dan zou ik 2 dagen over tijd zijn. Ik ben sinds vandaag met vlagen misselijk, maar dat heb ik wel eens vaker gehad als ik ongesteld moest worden, verder heel moe, maar heb ook drukke weken achter de rug, gevoelige borsten, maar heb ik elke maand als ik ongesteld word. Ik heb soms krampjes links, dat voelt wel soms als ongi maar ook weer niet. Ik ben nog nooit over tijd geweest, dus dan krijg ik hoop. Haat het wachten..

8. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Heel vervelend dat wachten en die onduidelijkheid. Ik heb inderdaad ook testen van de Action geen idee of ze goed zijn maar in elk geval wel heel goedkoop 😊. Lees het wel dat mensen die testen goed vinden.
    Jij ook heel veel succes met wachten!

En wat mij betreft... Je zou denken dat ik ongesteld ben geworden.. en misschien slaat het ook nergens op om nog hoop te houden. Maar normaal heb ik altijd wel kramp of voel ik het in mijn buik en nu niet en dat vind ik zo gek. Je leest ook zo veel verschillende verhalen dat helpt eigenlijk helemaal niet mee. Voor een innestellingsbloeding is het wel laat denk ik. Dus dat zal denk ik wel niet. Maar hoe het ook zei is mijn menstruatie echt laat want 3 weken geleden had ik een eitje van 20mm die klaar was om te springen of net was gesprongen.
    Dus misschien was er wel iets maar is het misgegaan?! Ik weet het allemaal niet. Laat ik me maar vasthouden aan de feiten een negatieve test en vandaag bloed..

9. MaNi

MaNi Lid

Feb 12, 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Was het veel bloed? Ik heb net ook bloed verloren, maar echt paar druppels, zet niet door, was beetje met afvegen. Vlak daarvoor was ik heel misselijk. heb wel kramp in mijn buik. Vrees dat ik ongesteld ga worden :( Ga je nog wel testen morgen? Ik weet niet tot wanneer innestelbloed kan komen, volgens mij kan dit nog wel, maar hoeveel boed is dan innestelbloed en wanneer ben je ongesteld en hou je je zelf voor de gek?? :(

10. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Dat weet ik ook niet precies.. Volgens mij is het een menstruatie als je minimaal 3 dagen helderrood bloed verliest. Voor nu ben ik rond half 1 wat bloed verloren en rond half 4 toen een tampon in gedaan. Ik neem nu vooral (donker-)rood, bruin bloed waar. Het is nog steeds niet onwijs veel en heb nu toch maar weer een inlegkruisje in gedaan. Weinig tot geen last van mijn buik in elk geval, niet zoals ik dat normaal heb. Blijf daardoor twijfelen. Ga op zijn vroegst pas maandag testen. Eerst eens kijken hoe dit zich ontwikkelt!
    En jij... doorgebroken?

11. MaNi

MaNi Lid

Feb 12, 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Goedemorgen,

Ik heb wel wat meer bloed verloren, veel buikpijn gehad vannacht. Ik denk dat ik ongesteld ben, hoewel het wel weinig is. Ik heb altijd weinig bloed verlies dus 3 dagen ongesteld ben ik nooit, maar dit is wel heel weinig. Ik heb een geschiedenis met endometriose, dus als ik niet zwanger ben, dan moet ik het wel in de gaten houden en dan hoop ik echt dat ik straks wat meer bloed verlies. Maar ik weet 99% zeker dat ik ongesteld ben. Ik voel me echt zo. Maar voelt wel oke. Wel teleurgesteld, maar we hadden niet eens iui gedaan, dus was ook echt wonder geweest. Maandag bellen en dan weer beginnen met hormonen spuiten en 5de iui poging. Kijk er ook weer naar uit. Maakt de kans toch groter. Ik ga voor je duimen dat het een bloeding is en je gewoon zwanger bent. Snap dat je even wacht met testen om het aan te kijken. Hou je me op de hoogte?? Fijn weekend

12. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    :D
    Het lijkt toch wel echt een menstruatie te zijn. Zonder een enkel gevoel of krampje in mijn buik. Dat wel. Dus anders dan anders! Maar tis inmiddels teveel om het een bloeding te laten zijn.
    Ben ook wel opgelucht, duidelijkheid, en door!

Jij heel veel sterkte! Hoop van harte dat het snel zal lukken. Bedankt voor het delen!

13. MaNi

MaNi Lid

Feb 12, 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Wij hadden hetzelfde gevoel vanochtend. Het geeft in ieder geval duidelijkheid en op naar ronde nummer 5.

Jij ook bedankt. Mag ik vragen of jullie het doen via het ziekenhuis of gewoon thuis en hoe lang jullie bezig zijn??

Wij waren 3 jaar geleden gestopt met de pil voor een half jaar. Gewoon thuis. Ben ik met spoed geopereerd en ben hier van 2 jaar herstellende geweest en nog steeds herstellende (bleek al 15 jaar ziek te zijn, dus duurt herstel langer). Omdat het ging om endometriose om darm, hebben ze het zaad van mijn vriend getest. Dit was niet zo goed (gemiddeld 1,3 miljoen) dus we doen nu IUI. We zijn nu weer bijna een jaar bezig en hebben helaas een paar keer een maand moeten overslaan. December wordt dus onze iui poging nummer 5

Fijn weekend en ik hoop dat je je niet al te verdrietig voelt

Liefs MaNi

14. bloemetjes123

bloemetjes123 Actief lid

Sep 19, 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.
    Vandaag 5 dagen over tijd. Vanmorgen getest. Maar helaas negatief. Snap steeds minder van mn eigen lichaam. 10 maanden rond 30 dagen. Vorige maand 38 dagen en lichte ongesteldheid. Wel veel klachten. En nu al 35 dagen na laatste menstruatie en nu nog helemaal niets. Hebben meer mensen ervaring dat ze eerst regelmatig zijn en na zoveel maanden onregelmatig?

15. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

Feb 4, 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Hier vanochtend getest weer negatief
    Hebben jullie dat ook dat je denkt wil gewoon ongesteld worden. Wil geen lange cyclus
    Vandaag dag 40 * schrik*
    Te lang

16. MaNi

MaNi Lid

Feb 12, 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Goedemorgen Bloemetjes123,

Nou ik was van jan tot sept altijd 31 dagen. Okt was opeens 28 dagen
    Afgelopen maand was ik 2 dagen over tijd, voor de eerste keer in mijn leven. Dus ja sinds vorige maand is het bij mij ook anders. Wat echt balen is, omdat ik het gevoel had altijd op mijn lichaam te kunnen vertrouwen en nu is het zelfs `voor niks` over tijd geweest.
    Geen idee waarom dit nu anders is. Heb je al weer een nieuwe test gedaan? Succes er mee

17. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

May 15, 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik meld me ook weer! Ik was ongi geworden ineens op dag 32 ipv 28... Wat een spanning!

Vandaag bij gyneacoloog geweest. Inwendige echo. Alles zag er goed uit... Er lijken geen problemen te zijn wat betreft de vruchtbaarheid... Dus ronde 13 is hopelijk onze geluksronde...

18. MaNi

MaNi Lid

Feb 12, 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Hoi BabyNijn,

Wij hebben meestal de iui rond de 15de. Dus wordt een spannende maand weer. Zou toch een leuk kerst cadeau zijn :)
    Doen jullie ook iui of ivf/icsi?? Gebruik je ook hormonen??
    Dit is voor mij de 2de maand dat ik hormonen spuit en onze 5de iui.
    We zijn deze maand 18 maanden verder en hebben nog geen kinderen.

19. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

May 15, 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Mani

Nee, ik zit niet in de MMM. We zijn alleen al een jaar verder nu, sus de gyneacoloog heeft even gekeken. Niets aan de hand dus.... Dus we moeten geduld hebben. Van de eerste was ik binnen 5 maanden zwanger...

Wat een geduld moeten jullie hebben, meid. En al een heel traject! Ik hoop dat het snel raak is! Hoe ervaar je de iui?

20. MaNi

MaNi Lid

Feb 12, 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Goedemorgen BabyNijn,
    Wat fijn dat er niks aan de hand is :) maar ja een jaar duurt lang en is toch elke maand weer een teleurstelling

Ja geduld hebben we wel moeten hebben. Ik was een lange tijd ziek dus hebben we het uitgesteld, toen het wat beter ging hebben we een half jaar geprobeerd tot ik met spoed geopereerd ben. Toen moesten we ruim 1,5 jaar wachten (omdat ik te zwak was) en nu zijn we deze maand weer een jaar bezig. Dus dan ben je 3 jaar verder en al bijna 34 jaar. Maar waar een wil is, is een weg. IUI valt mij mee. Geeft voor ons weinig stress.
    Ik vind het leuk om steeds ons eitjes te bekijken en de iui doen we gewoon sex ervoor en hij eindigt in een potje. Niet super romantisch, maar dat is een kindje maken toch vaak niet, omdat je maar een paar vruchtbare dagen hebt. We praten veel en dat helpt. Ben nu voor de 2de maand aan hormonen. Nu pas 4x gespoten. Gisteren heel misselijk en hoofdpijn. Vandaag gaat het iets beter. Vorige maand had ik last van huilen of dat ik me boos voel, maar ik benoem dat en mijn vriend gaat er super mee om. We maken grapjes en denk dat het op zo´n manier niet zo zwaar is. Of we uit eindelijk IVF gaan doen weten we nog niet. We hebben al zo veel medische ellende met mij gehad, dat we niet weten of we weer zo´n heftig traject in willen. Andere optie zou draagmoeder of adoptie zijn, maar met adoptie is de wacht tijd rond de 5 jaar en dit kost tussen de 7000 en de 30.000 euro en met draagmoeder weet ik niet wat tijdens de zwangerschap je rechten zijn. Maar we kijken stap voor stap. Dus eerst nu naar onze 5de IUI. Maandag ga ik onze eitjes bekijken. Ik had de vorige keer met hormonen 2 eitjes, dus is toch weer spannend en leuk :)

Mag ik vragen of ze alleen een echo hebben gedaan?
    Geen baarmoeder foto of sperma onderzoek?

Fijne dag liefs MaNi

Share This Page