Overtijd... Spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BabyNijn, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gefeliciteerd! :-D

2. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Elly misschien kun je een test kopen bij de 24uurs apotheek? Succes!

3. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Yep net test gedaan en zo wit als maar zijn kan. Dus helaas we gaan naar ronde 24. Dus de kans op een normale zwangerschap mag ik denk ik wel uit mijn hoofd zetten.

4. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat klote, Elly :( Het is jullie gegund na zo'n lange tijd!

5. MaNi

MaNi Lid

12 feb 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Maar ben je al ongesteld geworden dan? Want misschien heb je te vroeg getest??
    Wat bedoel je met normale zwangerschap??

6. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    alanya turkije

Ik ben nu twee dagen te laat. En nee ben nog niet ongesteld. De kans voor ons om gewoon zwanger te worden ligt momenteel tussen de 10-20% eerder bij 10 als bij 20.
    De dokter heeft ons aangeraden om voor ivf te gaan.
    Maar ik woon in Turkije en dat is hier best wel duur. Dus voordat we dat kunnen doen duurt nog wel even. Maar om elke maand weer teleurgesteld te worden is ook om gek van te worden.

7. MaNi

MaNi Lid

12 feb 2012
    50
    0
    0
    Almere
    Nog niet ongesteld betekend dat er nog kans is...Ik ga voor je duimen
    Ja bij ons is het ook 10% maar dan met iui.
    Ja dat is ook vreselijk en kun je het niet in Nederland doen de IVF??

8. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Babynijn wat fantastisch! Gefelciteerd met dit nieuwe wondertje!
    Genieten en we gaan er vanuit dat dit een plakkertje is!

Wat vervelend Elly! Hopelijk alsnog een positieve test al kan ik me goed indenken dat je dat bijna niet durft te hopen !

Ik heb vandaag dag 52 er op zitten..Dus vervelend zat maargoed, afwachten maar, en elke 2 à 3dagen knuffelen. meer kan ik niet doen

9. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    alanya turkije

Duurt lang dan he. En kan je geen bloedtest of echo laten doen? Ik heb helaas ook wel eens een maand over geslagen. Maar nu had ik dacht ik toch wel duidelijk mijn ei gevoeld.

10. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedeavond samen!

BabyNijn; dikke proficiat voor jou! Helemaal toppie! Op naar de 1e echo!
    Ik heb waarschijnlijk rond 21-12 mijn ovulatie gehad. Op dag 38...
    Denk dat ik woensdag of donderdag eens ga testen, als ik tenminste nog niet ongesteld ben geworden!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met alles!

11. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Het is nog erg onwerkelijk, voor zowel mij als mijn man... Maar uiteraard zijn we blij!

Ik bel vrijdag ofzo de verloskundige voor een eerste echo. Gelukkig doet zij dit al met een week of 7! Ik heb er alle vertrouwen in gelukkig. Het voelt gewoon goed. Maar ik realiseer me dat we nog lang niet 'safe' zitten.

Meiden, ik duim dat jullie snel goed nieuws brengen. Ik vond het wachtbankje echt killing soms. Maar geduld wordt beloond en alle maanden/jaren zijn dan meteen vergeten!

Ons dochtertje reageert ook zo lief. We hebben het haar maar gewoon verteld... voor zover ze het begrijpt. Het maakt ons niet uit als ze het doorvertelt. Ze hoort bij ons gezin en dus ook bij het samen-geheim-houden haha. Ze vraagt nu af en toe: heb jij een baby in je buik, mama? Haha zo schattig. Onze familie vertellen we het met nieuwjaar. Zij weten ook dat we al een tijdje bezig zijn dus we willen ze graag blij maken!
    Vrienden komen later wel. Eerst de eerste echo! Maar wachten tot 12 weken kan ik sowieso nooit haha.

Deel Deze Pagina