Hallo meiden Ik heb zaterdag en zondag licht postief getest (zwangerschapstest) nou deed ik vanmorgen een digitale van CB en deze gaf aan NIET zwanger! Ik heb morgen een afspraak bij de HA, ik wil bloed laten prikken want van deze onzekerheid wwordt ik echt niet goed
CB heeft heel veel HCG nodig, vaak meer dan gewone testen, misschien heb je nog niet genoeg zwangerschaps hormoon.. afwachten meid.. ik hoop het voor je
He meis,, ik heb afgelope donderdag en vrijdag ook 2 keer een positieve test gehad.. Ik deed zaterdag ook de digitale van CB en stond ook niet zwanger.. dus die heb idd meer hormoon nodig hoop het voor je
Ik teste met de CB pas 1 dag voor NOD positief terwijl de kruidvat al 3 dagen ervoor licht streepje gaf.
Echt waar? ik wist niet dat CB meer HCG nodig heeft. Ik wacht wel af wat de HA voor mij kan doen morgen. Idd geval bedankt voor jullie reacties
ik denk dat de huisarts je bij hem ook een zwangerschapstest laat doen, en vaak moet je die ook gewoon zelf betalen.. een bloedtest doen ze vaak als je langer overtijd bent, of je moet geluk hebben met je HA maar die van CB hebben idd meer hcg nodig als die bijv van de kruidvat 2 voor 5 euro die van het kv testen veel meiden al bijv 3 dagen voor hun nod positief mee, en met die van CB pas op hun nod of een dagje later.. succes meid
Hallo meiden, ik ben net terug van de HA. Ze hebben nog een zwangerschapstest gedaan, deze gaf aan niet zwanger. De HA zegt dat het waarschijnlijk mis is gegaan omdat ik wel 2 keer positief heb getest van het weekend. Nu afwachten wanneer ik ongi wordt
Oh, wat jammer! Hoe kan dat nou? Wat een domper...eerst die positieve testen en nu dit...Ik kan me voorstellen hoe dat voelt. Sterkte meid!
nou ik zou nog zeker even wachten hoor... en dan van de week nog een test die eerder bij jezelf posi aangaf.. als die nog steeds posi is dan maar echt een bloedtest eisen.. (heb t niet zo op huisartsen.. die oordelen zooo snel)
hallo, help ik heb een prbleem. ik ben samen met me vriend bezig om zwanger te worden. en ik heb al 4 testen achter de rug sinds we proberen. ik heb 18 dec. mij implanon laten verwijderen. en sinds dien ook niet ongesteld meer. nu had ik vanochtend een test gedaan.en die kan je vanaf 3 min aflezen tot maxi 15 min.ik ben vergeten deze aftelezen omdat ik dacht ik ben toch niet zwanger. nu kwam ik thuis en toen lag die nog op het randje van de was tafel en je raad het al er stond een streepje.wel vager dan de teststreep ma hij stond er wel. wat moet ik nu doen en wat kunnen jullie me vertellen over de betrouwbaarheid van die test. bij de 4 andere heeft er nooit een streepje achteraf gestaan. ook is het streepje niet anders gekleurt ofzo. HELP....
@ tatjana; ik zou even een nieuwe test doen.. want nu weet je niks zeker.. het kan zijn dat je zwanger bent, maar aan de andere kant is de test niet betrouwbaar omdat je hem te laat hebt afgelezen.. liefs daantje