[FONT="]Op 9/8 is officieel PCO geconstateerd. We hebben een afspraak gemaakt in de fertiliteitskliniek op 3/9.[/FONT] [FONT="]Nu had ik gisterenavond heel gevoelige tepels, ik dacht dat het wel van mijn BH (redelijke push up ) zou komen, tot mijn vriend zei dat ze er ook groot en gezwollen uitzagen of ik misschien toch niet zwanger zou kunnen zijn?? [/FONT] [FONT="]Tijdens de consultatie bleken mijn eitjes niet te rijpen, en er is toen ook bloed getrokken. Heb daar achteraf niks meer van gehoord dus zwanger was ik zeker niet.[/FONT] [FONT="]Maar das nu toch totaal onwaarschijnlijk dat ik toch spontaan zwanger zou zijn? Bijna 3 weken na die consult ?![/FONT] [FONT="]Zucht [/FONT][FONT="] [/FONT]
misschien een testje eraan wagen? weet niet waar pco voor staat (sorry) dus misschien is deze vraag wat stom maar ben je wel ongesteld en wanneer zou dat dan moeten zijn? kun je ff rekenen toch?
Bij mij is in september 2010 pco vastgesteld. Wij zijn niet meteen de mmm in gegaan om eerst wat gezonder te worden. We hadden ook geen haast. In april 2012 voelde ik me raar, misselijk en pijnlijke borsten. En ja hoor spontaan zwanger! Het kan dus zeker wel!
[FONT="]Mij lijkt het gewoon onwaarschijnlijk dat ik net geen 3 weken nadat er bloed is getrokken waarop helemaal niets te zien was, ik ineens zwanger zou zijn? All of a sudden [/FONT]
Geen flauw benul... Geleden van eind juni dat ik MS heb gehad. En op 9/8 waren er geen rijpe eicellen te zien, vandaar mijn ongeloof...
Het kan hoor ... 2 dagen voor de intake van onze eerste IVF behandelingen 4 jaar geleden testte ik ook positief ... all of a sudden Helaas liep dat uit op een mk, maar het kan dus wel degelijk.
Hey Suzy, leuk te horen dat het kan! Jammer van het miskraam Maar was bij jou ook vlak daarvoor vastgesteld dat er geen eitjes rijpen? Ik heb verder ook geen symptomen... Eergisteren wakker geworden met een rug die totaal vast zat maar dat zal wel aan onze matras liggen, is niet de 1e keer
Je weet het maar nooit! Bij mij zat natuurlijk een hele tijd tussen bezoek aan de gyn en positieve test maar bij mij zou het ook onwaarschijnlijk zijn dat ik uit mezelf een eisprong zou krijgen!
Vooraf niet nee, maar achteraf (bij IVF 3) kwamen we er in Duitsland achter dat mijn AMH erg laag was (0,18). Ik zat dus bij de eerste IVF wss al tegen de overgang aan. De resultaten waren ook altijd dat de emmy's die we hadden (meestal 1 of 2) van B of C kwaliteit waren. IVF 3 had ik bv. maar 1 follikel en geen bevruchting. Mijn huidige zwangerschap overigens is ook een groot wonder, gezien de artsen ons hadden gezegd dat de eicelreserve en kwaliteit zo laag was, dat het ook wss niet meer zou lukken (en na 11 jaar vonden wij het ook wel welletjes). Maar blijkbaar zat er toch nog 1 eigenwijs ei ...
Bij mij is het bezoek aan de gyn, met inwendige echo, nog geen 3 weken geleden... Vandaar ook mijn ongeloof, anders moet hij toch wel IETS gezien hebben? Eender wat?! @Suzy: wonderen bestaan!
Maar heb je al een test gedaan dan? overigens is het wel zo dat PCO zwangeschaps-lijkende kwaaltjes kan geven. Dus het kan best zo zijn dat het de PCO is ...