Hoi Ik geloof dat er gisteren iets mis is gegaan dus nog een keer Ik ben ca. 1,5 jaar geleden gestopt met de pil ik ben in nov. 2008 en mei 2009 zwanger geraakt maar beide zijn geeindigd in een miskraam. Nu heb ik vorige maand te horen gekregen dat ik hemochromatose heb (ijzerstapelingsziekte). Ik heb de internist gevraagd maar zei zegt dat de mk daar niet door gekomen zou zijn omdat ik niet zo extreem veel ijzer in mijn lichaam te hebben dat daar een mk van zou komen. Nu was ik net 4 dagen voorbij mijn ovulatie en toen begon ik te bloeden maar ook best veel nu weet ik niet meer of het een lichte ongesteldheid of tussentijdse bloeding of misschien iets anders is. Ik ben ook van etos zwanger worden afgestapt afgelopen maand en over gestapt op evasin omdat daar geen ijzer in zit misschien dat dit er iets mee te maken kan hebben? En hoe ik nu verder moet rekenen. Ook ben ik het inmiddels een beetje zat te raken kan ik me inmiddels al laten testen? gr. suus 1984
HOihoi, Het lijkt inderdaad op een tussentijdse bloeding. Soms heb je van de eispong of van de innesteling ook wat bloedverlies maar vaak is dat een beetje. Na twee miskramen mag je voor advies en onderzoek naar de gynaecoloog. En ook als je al een jaar aan het proberen bent. Ik raad je aan nog even af te wachten of je menstruatie op de verwachte tijd ook nog komt/doorzet. En daarvan uit weer gaan tellen. IMKe